این زن بلاخره بعد سومین نقشه شوهرش را کشت!

زن جوان که با خوراندن قرص های مرگ آور ،شوهرش را کشته و سعی داشت مرگ او را ناشی از سکته قلبی نشان دهد در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

این زن بلاخره بعد سومین نقشه شوهرش را کشت!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از رکنا، زن جوان که با خوراندن قرص های مرگ آور ،شوهرش را کشته و سعی داشت مرگ او را ناشی از سکته قلبی نشان دهد در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

این زن در سومین نقشه اش توانست شوهرش را به قتل برساند / جنایتی که دختر خانواده فاش کرد

به گزارش رکنا، این زن که از مدت ها قبل نقشه جنایت را در سر داشت پیش تر نیز با دستکاری ترمز خودرو شوهرش قصد کشتن او را داشت که ناکام ماند.

راز جنایت خانوادگی با اظهارات تکان دهنده دخترنوجوان قربانی فاش  و مشخص شد مرگ مرد جوان، قتل بوده است.

آذرماه سال 99 مرد 42 ساله ای  به نام میثم  در خانه‌اش در خیابان پیروزی تهران به طرز مشکوکی جان سپرد. در حالی که شواهد نشان می داد وی بر اثر سکته قلبی جان سپرده ،کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ را نارسایی تنفسی ناشی از مصرف مواد مخدر دست ساز اعلام کردند.با این اظهارنظر ، خانواده میثم از عروسشان شکایت کردند و گفتند پسرشان معتاد نبوده است.

بازداشت زن جوان

به این ترتیب زن 38ساله به نام مهناز بازداشت شد و  گفت:شوهرم  دچاراختلال خواب شده بود و شب ها خوابش نمی برد. به همین خاطر  گاهی به او قرص آرامبخش می‌داد تا راحت بخوابد.

در حالی که خانواده میثم شکایتشان را پس گرفته بودند پرونده مختومه شده بود دختر نوجوان قربانی راز جنایت خانوادگی را فاش کرد. وی گفت مادرش به پدرش قرص های مرگ آور را خورانده و او را کشته است.

دختر نوجوان گفت:مادرم شاغل بود و پدرم مخالف کار کردن مادرم بود. آخر هفته‌ها که پدرم خانه بود، همیشه بر سر کارکردن مادرم در بیرون از خانه با هم اختلاف داشتند. مادرم هم برای اینکه بتواند به محل کارش برود، پودری را در غذا یا چای پدرم می‌ریخت که او بخوابد. وقتی من اعتراض می‌کردم با لحن تندی می‌گفت که این پودر داروی تقویتی و ضدکروناست.من شک ندارم آخرین بار هم مادرم به پدرم داروهای مرگبار را خوراند و او را کشت.

با افشای این ماجرا مهناز بار دیگر بازداشت شد و به قتل شوهرش اعتراف کرد.

وی گفت:. مردی که از مشتری هایم بود  چند قرص به من داد تا آنها را به شوهرم بخورانم. من هم قرص ها را به او دادم..من برای سومین بار قرص را به شوهرم دادم اما او حالش بد شد و جان سپرد.

وی در ادامه رازهای مخوفی را فاش کرد و گفت قبلا نیز چندبار قصد داشته شوهرش را سر به نیست کند که ناکام مانده است.

مهناز گفت:  قبلا دوبار برای ادب‌کردن شوهرم نقشه کشیدم. یک بار50 میلیون تومان  پول به 2 مرد افغان دادم تا او را گوشمالی بدهند. اما آنها سرم کلاه گذاشتند و بعد از گرفتن پول فرار کردند .

دومین بار هم از یک تعمیرکار خواستم لنت ترمز ماشین شوهرم را دستکاری کند تا  میثم تصادف کند. اما شوهرم متوجه ایراد در ترمز خودرواش شد و آن را درست کرد.آخرین بار هم سه مرحله به او پودر و 4بار قرص خوراندم  تا او بی‌حال شود. مردی که قرص ها را به من داده بود می گفت قرصها  باعث می شود ضربان قلب شوهرم بالا برود و  سکته کند و هیچ کسی به قتل پی نبرد.

 به دنبال اظهارات  تکان دهنده زن جوان وی در دادگاه کیفری یک  استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای دم به قصاص و 10 سال زندان محکوم شد.

2 مردی که در این جنایت به وی کمک کرده بودند نیز به مجازات زندان محکوم شدند.

حکم قصاص زن جنایتکار در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد تا پرونده زندگی وی برای همیشه بسته شود.

ت ت
کدخبر: 207173 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها