هندزفری یک میلیونی جدید Twins 28 حذف نویز دارد و ۵۰ ساعت آهنگ پخش می‌کند

پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
ایرباد Protrinics harmonics twins 28
ایرباد جدید Portronics Harmonics Twins 28 با امکانات عالی ازجمله حذف نویز فعال و قیمت مناسب معرفی شد.
تبلیغات

شرکت Portronics از ایرباد بی‌سیم جدیدش با نام Harmonics Twins 28 رونمایی کرد. این محصول امکانات کلیدی مانند حذف نویز فعال (ANC)، عمر باتری طولانی، شارژ سریع و مقاومت در برابر آب را ارائه می‌دهد. قیمت هدفون مذکور مقرون‌به‌صرفه است.

ایرباد Twins 28 از درایورهای ۱۳ میلی‌متری و فناوری پخش صدا با تأخیر بسیار کم بهره می‌برد. صفحه‌ی لمسی روی هر دو ایرباد چپ و راست امکان مدیریت تماس، پخش موسیقی، جابه‌جایی میان آهنگ‌ها و جابه‌جایی بین حالت حذف نویز و حالت Trancparency را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ایرباد Protrinics harmonics twins 28

ویژگی حذف نویز فعال ایرباد Twins 28 صداهای مزاحم را تا سطح ۲۵ دسی‌بل حذف می‌کند و از سیستم حذف نویز محیطی (ENC) برای افزایش کیفیت صدا هنگام مکالمات تلفنی بهره می‌برد. این محصول چهار میکروفون دارد.

طبق ادعای Portonics، ایرباد Twins 28 به‌لطف کیس می‌تواند تا ۵۰ ساعت موسیقی پخش کند. کیس شارژ از باتری ۴۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد و می‌تواند ایرباد را تا سه بار به‌طور کامل شارژ کند.

ایرباد Protrinics harmonics twins 28
ایرباد Protrinics harmonics twins 28

کیس ایرباد Twins 28 از نمایشگری با چراغ LED بهره می‌برد که سطح باتری هر دو ایرباد چپ و راست و کیس را نشان می‌دهد و بدین‌ترتیب برای مشاهده‌ی میزان شارژ باقی‌مانده‌ی آن‌ها نیاز نیست به گوشی مراجعه کنید. این محصول به درگاه USB-C مجهز شده است و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و فقط با ۱۰ دقیقه شارژ می‌توانید تا ۱۲۰ دقیقه با آن‌ به موسیقی گوش دهید.

ایرباد Twins 28 از دستیارهای صوتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی ازجمله سیری و گوگل اسیستنت برای برقراری ارتباط بهتر با گوشی آیفون، گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی و سایر دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند. این محصول گواهی IPX5 دارد و بنابر این دربرابر پاشش قطرات آب و عرق مقاوم است.

قیمت ایرباد Portronics Harmonics Twings 28 در هند ۱٬۳۹۹ روپیه (حدود ۱۷ دلار) است و با ضمانت یک‌ ساله به‌فروش می‌رسد. ان محصول در رنگ مشکی، سفید و آبی عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات