بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

به دور از تیم ملی با انگیزه در تمرینات + عکس

احمد نورالهی با روحیه بالا در تمرین الوحده

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۱
احمد نورالهی با روحیه بالا در تمرین الوحده

هافبک ایرانی الوحده بدون توجه به دوری از تیم ملی مشغول تمرین با باشگاه اماراتی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد نوراللهی پس از اینکه در دو مسابقه ابتدایی تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان حضور نداشت و اردو را ترک کرده بود، امید زیادی داشت پس از غیبت در جام ملت‌های آسیا دوباره به فهرست ملی اضافه شود و در ادامه مسیر رسیدن به جام جهانی به فهرست برگردد ولی دوباره این اتفاق رقم نخورد تا در تمرینات الوحده شرکت کند.

ستاره ایرانی الوحده پس از اینکه جزء فهرست تیم ملی در دیدار مقابل هنگ‌کنگ قرار نگرفت و از محل اردو رفت، در 13 مسابقه رسمی پیاپی برای باشگاه اماراتی استثنایی کار کرده و با وجود اینکه هافبک دفاعی-میانی تیمش است، آمار جالب توجه هشت گل زده و پنج پاس گل را به ثبت رسانده است.

نوراللهی با وجود نمایش فوق‌العاده قبل از جام ملت‌های آسیا، در فهرست تیم ملی قرار نگرفت ولی این وضعیت در اردوی اخیر هم برای او تغییر نکرد و این ستاره خط میانی فوتبال ایران در دو دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی برابر ترکمنستان غایب بود.

این لژیونر ایرانی بدون توجه به مسئله غیبتش در فهرست و اردوهای تیم ملی، با پیراهن قرمز رنگ الوحده مشغول تمرین است تا بتواند دوباره بازی‌های درخشانی در تیم اماراتی داشته باشد.

احمد نورالهی با روحیه بالا در تمرین الوحده

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *