خبر جدید درباره واردات خودرو 1403

خبر جدید درباره واردات خودرو 1403-کاماپرس
لست سکند

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از واردکنندگان خواست طی سه روز تا نهم فروردین اطلاعات لازم برای جمع‌بندی و برآورد نیاز ارزی واردات خودرو در سال ۱۴۰۳ را به سازمان توسعه تجارت ایران ارسال کنند.

به گزارش کاماپرس، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران طی نامه‌ای خطاب به شرکت‌های واردکننده خودرو از آن‌ها خواست طی سه روز تا نهم فروردین اطلاعات لازم برای جمع بندی و برآورد نیاز ارزی واردات خودرو در سال ۱۴۰۳ را به سازمان توسعه تجارت ایران ارسال نمایند.

در نامه ضیغمی آمده است: به منظور تعیین میزان تخصیص و برآورد سقف ارزی واردات خودرو در سال ۱۴۰۳، شایسته است حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ نسبت به نهایی کردن برنامه واردات مطابق جدول ذیل اقدامات لازم صورت پذیرد. آمارهای اعلامی با مستندات کافی (مانند استاد تولید پرداخت حمل، قبض انبار و….) قابل قبول است.

خبر جدید درباره واردات خودرو 1403

راز آسمان پایتخت

به نقل از مهر، گفتنی است که برای تعیین سقف ارزی سال ۱۴۰۳ سابقه واردات سال ۱۴۰۲ لحاظ می‌شود. عواقب ناشی از عدم ارسال به موقع مدارک در مهلت مقرر بر عهده خود شرکت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “خبر جدید درباره واردات خودرو 1403

  1. ایوب گفته:

    در کشور عمان خودرو با ۱۰ درصد قیمت ایران خریداری کرد کشور زیاد پیشرفته نیست واقعا مسولین چرا با زندگی مردم اینجوری رفتار میکنند رفاه مردم کشورهای همسایه نگاه کنند و یاد بگیرن خدای وکیلی حق مردم این نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز