بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ایجنت آلفونسو دیویس: بایرن مونیخ در حق ما بی‌انصافی کرد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۹

طرفداری | قرارداد آلفونسو دیویس با بایرن مونیخ در سال 2025 به اتمام می‌رسد و علاقه رئال مادرید به این مدافع کانادایی، گمانه‌زنی‌های زیادی را راجع به آینده او به وجود آورده است. بایرن مونیخ که نمی‌خواهد دیویس را فصل آینده به طور رایگان از دست بدهد، در تلاش است تا آینده این بازیکن را از همین الان مشخص کند و به همین سبب، دو هفته به او زمان داده است (که یک هفته آن گذشته‌است!). باشگاه می‌خواهد هر چه زودتر بداند آیا این بازیکن کانادایی پیشنهاد آن‌ها تا سال 2029 و حقوق 14 میلیون یورویی (ناخالص) را می‌پذیرد یا خیر.

اولتیماتوم بایرن مونیخ به آلفونسو دیویس؛ تا هفته آینده باید تصمیم بگیری

هاوسه، مدیربرنامه‌های آلفونسو دیویس در مصاحبه با بیلد از اولتیماتوم دادن مدیران بایرن مونیخ به موکلش ابراز ناراحتی کرد و گفت:

بایرن مونیخ با اولتیماتوم دادن دادن به ما، در حقمان بی‌انصافی کرد. ما می‌خواهیم در پایان فصل که شفافیت بیشتری وجود دارد، راجع به آینده تصمیم بگیریم. در حال حاضر، حمله کردن به دیویس از سوی هواداران و مدیران باشگاه بسیار ناعادلانه‌ است. ما یک سال پیش به توافق نزدیک بودیم اما به یک‌باره تیم مدیریتی باشگاه به کل عوض شد! هفت ماه کسی با ما راجع به تمدید قرارداد تماس نگرفت و من طی این مدت سعی کردم خودم راجع به این موضوع سر صحبت را باز کنم. حالا از ما انتظار دارند که چون باشگاه تحت فشار قرار دارد، خیلی سریع تصمیم بگیریم و به ما اولتیماتوم دوهفته‌ای داده‌اند! آیا این عدالت است؟

ایجنت دیویس در ادامه افزود:

دیویس فارغ از هر تصمیمی که بگیرد، باید قدم بزرگی برای آینده خود بردارد، اما مدیران بایرن از ما می‌خواهند بدون اینکه بدانیم مربی تیم در فصل آینده چه کسی خواهد بود و تیم چه شرایطی خواهد داشت، تصمیم بگیریم که تمدید می‌کنیم یا نه. به همین دلیل است که دریافت اولتیماتوم از سوی آن‌ها را کاملا ناعادلانه می‌دانم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *