پرفروش ترین هندزفری زیر 1 میلیون تومانی در بازار

لست سکند

پرفروش ترین هندزفری زیر 1 میلیون تومانی در بازار را می‌توان از دل برندهایی مانند کیو سی وای، انکر و هایلو پیدا کرد. این هندزفری‌ها اغلب بدون حالت نویزگیر هستند اما مقاومت مناسبی در برابر رطوبت داشته و بازدهی باتری بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. استفاده از این هندزفری‌ها برای تمام افراد و کاربرد عمومی مناسب است.

کاماپرس در این گزارش پرفروش ترین هندزفری‌های زیر 1 میلیون تومانی در بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

هندزفری زیر 1 میلیون بی سیم کیو سی وای با مدل T13

این محصول از نسخه بلوتوث 5.3 پشتیبانی کرده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 625 هزار تومان به فروش می‌رسد. این هندزفری قابلیت حذف نویز نداشته و مقاومت نسبتا خوبی در برابر رطوبت و عرق دارد. علاوه بر آن، این هندزفری زیر 1 میلیون تومانی با نشانگر ال ای دی طراحی شده و هر گوش آن با 4.4 گرم وزن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. بازدهی این محصول در حالت پخش موسیقی حداکثر تا 8 ساعت عنوان شده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هندزفری زیر 1 میلیون بی سیم هایلو با مدل T15

این هندزفری با سیستم عامل‌های مختلف سازگار بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 945 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که دارای نسخه بلوتوث 5.0 است، مقاومت مناسبی در برابر رطوبت داشته و وزن هر گوشی آن 3.7 گرم در نظر گرفته می‌شود. این محصول بازدهی حداکثر 60 ساعتی با حالت پخش صدا با محفظه شارژ دارد و زمان لازم برای شارژ کردن آن 1.5 ساعت است.

هندزفری زیر 1 میلیون بی سیم کیو سی وای با مدل T13 ANC

این هندزفری زیر 1 میلیون بی سیم کیو سی وای با قابلیت حذف نویز طراحی شده و با قیمت 784 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که از نسخه بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند. اتصال بی سیم داشته و وزن هر گوشی آن 4 گرم است. این هندزفری با نشانگر ال ای دی طراحی شده و مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و عرق نشان می‌دهد. علاوه بر آن، عمر باتری آن در حالت مکالمه 5 ساعت و در پخش موسیقی 8 ساعت در نظر گرفته می‌شود.

هندزفری زیر 1 میلیون بی سیم انکر با مدل JP-AB R100 BNH

این محصول با پشتیبانی از نسخه بلوتوث 5.0 طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 984 هزار تومان به فروش می‌رسد. این هندزفری بدون حالت نویزگیر عرضه شده و بازدهی باتری آن حداکثر 6.5 ساعت در حالت پخش صدا در نظر گرفته می‌شود. این هندزفری زیر 1 میلیون تومانی با 10 دقیقه شارژ امکان استفاده 60 دقیقه‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

هندزفری زیر 1 میلیون بی سیم انکر با مدل Soundcore R5Oi

این مدل از هندزفری انکر با نسخه بلوتوث 5.3 طراحی شده و با قیمت 820 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که امکان 10 ساعت شارژ دهی مکالمه و موسیقی را داشته و با 10 دقیقه شارژ کردن می‌توان تا 2 ساعت از آن استفاده کرد، دارای نشانگر ال ای دی بوده و عمر باتری آن در حدود 10 ساعت است. این محصول مقاومت نسبتا خوبی در برابر رطوبت داشته و نوع باتری آن لیتیوم یونی است.

انتهای پیام

مرتبط با : انکرتکنولایفدیجی لند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز