بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آلفونسو دیویس نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به رئال مادرید

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۷:۱۷

طرفداری | منابع معتبر نقل و انتقالات در فوتبال اروپا همگی صحبت از پیوستن آلفونسو دیویس به رئال مادرید می‌دهند.

آلفونسو دیویس، مدافع چپ جوان و با استعداد بایرن مونیخ، به احتمال زیاد در تابستان پیش‌رو از این تیم جدا و به رئال مادرید می‌پیوندد. خبرنگاران سرشناس حوزه نقل و انتقالات از جمله فابریتزیو رومانو، فلوریان پلتنبرگ از اسکای، کریستین فالک از بیلد و ماریو کورتانگا از اتلتیک همگی از جدایی آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ و پیوستن این مدافع چپ کانادایی به رئال مادرید خبر می‌دهند.

فابریتزیو رومانو در گزارشی پس از صحبت‌های ایجنت دیویس در مورد مدافع چپ بایرن مونیخ می‌گوید که آلفونسو دیویس در حال حاضر قرارداد جدیدی با بایرن مونیخ امضا نمی‌کند و رئال مادرید هم کاملا وضعیت او را زیر نظر گرفته است. در هفته‌های آتی بار دیگر مدیران بایرن مونیخ برای راضی کردن او اقدام خواهند کرد اما شرایط متشنجی حکفرماست. اگر به هر شکلی دیویس با تمدید قراردادش موافقت نکند، او در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک خواهد گفت. رئال آماده است تا مذاکرات با بایرن را با پیشنهاد اولیه خود آغاز کند.

  • بیشتر بخوانید: ایجنت آلفونسو دیویس: بایرن مونیخ در حق ما بی‌انصافی کرد

کریستین فالک از بیلد هم گزارش می‌دهد که آلفونسو دیویس نمی‌خواهد پیشنهاد بایرن برای یک قرارداد جدید را در اولتیماتوم بپذیرد. احتمال انتقال به رئال مادرید بیشتر و بیشتر می‌شود. فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان نیز در مورد وضعیت این مدافع می‌گوید که توافق بین بایرن مونیخ و آلفونسو دیویس دور از دسترس و در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد. درنهایت ماریو کورتانگا از اتلتیک هم در جدیدترین به‌روزرسانی خود در خصوص دیویس می‌نویسد که رئال مادرید در حال حاضر منتظر است و بیشتر کار برای امضای قرارداد با مدافع چپ بایرن مونیخ انجام شده است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *