نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد رسید

بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد رسید.

به گزارش صدای بورس، طبق آمار بانک مرکزی، میانگین وزنی نرخ بهره بین بانکی در هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته قبل‌تر از ۲۳.۶۶ درصد به ۲۳.۶۲ درصد رسید.

نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 492403

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • انواع چک‌ بانکی و مشخصات آن

    انواع چک‌ بانکی و مشخصات آن

    یکی از مهم‌ترین خدمات بانک‌ها، ارائه چک به متشریان متقاضی است و از گذشته تا امروز شاهد انواع مختلف آن مانند چک صیادی و تضمین شده هستیم و امروز با ارائه چک‌های الکترونیک می‌توان از همه چک‌ها به صورت دیجیتال بهره‌مند شد.

  • پیش‌بینی برای اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳

    پیش‌بینی برای اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳

    محاسبات نشان می‌دهد که سود بانکی سال‌های اخیر نتوانسته ارزش پول را حفظ نماید. نرخ سود بانکی در بهترین شرایط به طور متوسط روی ۲۵ درصد بوده و این به زبان ساده به این معنی است که سپرده گذاری به میزان یک میلیارد تومان بعد از ۴ سال دو برابر می‌شود در صورتی که با دو برابر شدن قیمت ارز، طلا، ملک و خودرو در کمتر از سه سال تبدیل پول به هر کدام از این دارایی‌ها به صرفه‌تر است.»

  • چشم انداز اقتصاد ایران در ۱۴۰۳

    چشم انداز اقتصاد ایران در ۱۴۰۳

    نائب رئیس انجمن اقتصاددانان ایران معتقد است که سال ۱۴۰۲ همچنان در ناترازی اقتصاد گذشت، این در حالی بود که بانک مرکزی یک تنه در برابر همه ناترازی های اقتصاد و ریسکهای اقتصاد کلان ایستادگی کرد و امید که مدیریت بازار پولی در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه یابد

  • دستاوردهای بزرگ بانک مرکزی با دیپلماسی فعال ارزی

    دستاوردهای بزرگ بانک مرکزی با دیپلماسی فعال ارزی

    یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم نسبت به دولت یازدهم و دوازدهم که با تغییر سیاست مثبت همراه بود، حوزه دیپلماسی ارزی و اقتصادی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =