چطور یک استایل کژوال مردانه و ترند داشته باشیم؟

چطور یک استایل کژوال مردانه و ترند داشته باشیم؟ کاماپرس
لست سکند

شیک بودن درعین راحتی و سادگی اصلی‌ترین نکاتی است که یک استایل کژوال مردانه را اصولی و خوب جلوه می‌دهد. هماهنگ شدن با ترندهای روز همان‌قدر که می‌تواند استایل را به‌روز و مدرن کند، پرداختن بیش از حد به آن یک دام بزرگ برای دور شدن از پوشش‌های شخصی منحصربه‌فرد است.

کاماپرس در این گزارش، نکات ویژه‌ای برای داشتن یک استایل مردانه کژوال و ترند را با جست‌وجو در فروشگاه‌های عرضه‌کننده پوشاک مردانه شرح می‌دهد.

مهم‌ترین آیتم‌های استایل کژوال مردانه را بشناسید

اولین مسئله‌ای که باید برای داشتن یک استایل مردانه کژوال و اصولی مدنظر قرار دهید، خلاص شدن از شر آیتم‌های اضافی کمد است که نه تنها با لباس‌های مختلف هماهنگی نداند بلکه چندسالی است که گوشه کمد درحال خاک خوردن هستند و فضای آن را اشغال کرده‌اند.

با فروختن یا اهدا کردن آن لباس‌ها، حالا ذهن بازتر و همین‌طور کمد جادارتری برای لباس‌های کاربردی دارید. خوب است قبل از شروع به خرید لباس‌های نو، چرخی در شبکه‌های اجتماعی مختلف بزنید تا لباس‌ها و رنگ‌هایی که بیشتر متناسب با شخصیت و پوشش روزمره شما است را پیدا کنید.

با این‌حال چند آیتم اصلی و ضروری در کمد وجود دارند که خرید آن‌ها داشتن استایل‌های متنوع راحت و شیک، از جمله استایل کژوال را آسان‌تر می‌کند. یکی از این آیتم‌ها شلوارهای جین هستند. به‌خصوص شلوارهای جین گشاد و بگی که در سال اخیر بسیار مورد توجه بوده‌اند، بهترین گزینه برای استایل‌های کژوال محسوب می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

چون انتظار داریم این شلوارها تا چندسال آینده در دنیای فشن ماندگار باشند پس بهتر است رنگ‌های کارآمدتری از آن‌ها را تهیه کنیم. پیشنهاد ما برای این خرید، رنگ‌های آبی روشن، آبی تیره، مشکی و طیف‌های تیره خاکستری است.

تیشرت‌ها و پیراهن‌ها در رنگ‌های خنثی، از جمله در رنگ سفید نیز از دیگر آیتم‌های ضروری کمد لباس به‌شمار می‌آید. تیشرت با رنگ سفید درکنار اینکه با انواع گسترده‌ای از لباس‌ها ست می‌شود، درکنار ژیله و جلیقه مردانه، هودی‌ها و دورس‌ها و سایر آیتم‌های مردانه نیز به‌خوبی ظاهر می‌شود.

مهم‌ترین آیتم‌های استایل مردانه کژوال را بشناسید کاماپرس

بیشتر بخوانید:

از هر مدل کفشی برای استایل کژوال مردانه استفاده نکنید

کفش‌ها نقش اساسی در تکمیل یک استایل مردانه کژوال دارند. پس هرچه بیشتر در انتخاب آن‌ها دقت کنید، جلوه جذاب و شیک‌تری را به پوشش خود اضافه کرده‌اید. برای مثال کفش‌های آکسفورد بنددار یکی از نامناسب‌ترین گزینه‌ها برای استایل‌های کژوال هستند که به‌کلی تلاش شما برای نمایش هرچه بهتر استایل‌تان را خراب می‌کنند.

نکته‌ای که توجه به آن انتخاب کفش مناسب استایل کژوال را آسان‌تر می‌کند، دقت به ظاهر راحت کفش است، البته در این‌خصوص انتخاب کفش‌های ورزشی نیز یکی از اشتباهات رایجی است که در استایل‌های کژوال تکرار می‌شود. کفش متناسب و کژوال درواقع ظاهری بین کفش‌های رسمی و کتانی‌های کاملا اسپورت دارد.

از هر مدل کفشی برای استایل مردانه کژوال استفاده نکنید کاماپرس

استفاده از اکسسوری را در استایل کژوال مردانه جدی بگیرید

اکسسوری‌ها را می‌توان نقطه عطف استایل کژوال مردانه به‌حساب آورد که شخصیت متفاوتی به آن اضافه می‌کند. معمولا هرچه تعداد وتنوع این اکسسوری‌ها در سبک و رنگ بیشتر باشد، استایل کژوال خود را پرجنب و جوش‌‌تر نشان می‌دهد. اما دقت کنید که بهتر است تمام رنگ‌ها در هماهنگی با هم یا متناسب با رنگ‌های مادر در استایل باشند.

استفاده از اکسسوری را در استایل مردانه کژوال جدی بگیرید کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ال سی منوب پوش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز