بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رایس: برای رهایی از برچسب بازنده محکوم به پیروزی مقابل منچسترسیتی هستیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۱

طرفداری | روز یک‌شنبه در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ام لیگ برتر، منچسترسیتی و آرسنال در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم می‌روند. 

یک فصل دیگر، منچسترسیتی و آرسنال در واپسین هفته‌ها برای قهرمانی تلاش می‌کنند. در حال حاضر اختلاف دو تیم در جدول لیگ برتر تنها یک امتیاز است و همین موضوع حساسیت بازی یک‌شنبه را افزایش می‌دهد. از نگاه دکلان رایس، توپچی‌ها برای رهایی از عنوان تیمی که همیشه در بزنگاه قهرمانی را از دست می‌دهد، محکوم به پیروزی مقابل سیتیزن‌ها است. هافبک انگلیسی طی مصاحبه اخیر با تلگراف گفته است:

ما باید به اتحاد برویم که کار خیلی سختی خواهد بود، اما اگر می‌خواهیم از برچسب تیمی که همیشه جا می‌زند و شکست می‌خورد، باید به آن‌جا برویم و پیروز شویم. باید آن استحکام و شخصیت را نشان دهیم تا ثابت کنیم که می‌توانیم یکی از بهترین تیم‌ها باشیم. شکی نیست که سیتی در حال حاضر بهترین تیم جهان است، اما به عنوان یک گروه کاملا ایمان و اعتقاد داریم که می توانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

آرسنال در فصل جاری منچسترسیتی، منچستریونایتد و لیورپول را شکست داده است اما هر سه بازی در ورزشگاه امارات برگزار شده‌اند. رایس که سال گذشته در بین اهداف گواردیولا حضور داشت، باور دارد صرف‌نظر از شرایط بازی باید ذهنیت برنده را در ترکیب ایجاد کرد.

من امسال در موقعیت‌های پر فشار زیادی قرار گرفته‌ام، در بازی‌هایی که اگر نمی‌بردیم، از کورس قهرمانی عقب می‌افتادیم. شما این فشار را قبل از بازی‌ها احساس می‌کنید، در ذهن خودتان می‌دانید که باید به زمین بروید و هر کاری که می‌توانید برای بردن و کسب سه امتیاز انجام دهید. واقعا از این لحظات لذت می‌برم، بنابراین امیدوارم بتوانیم خودمان را در بازی‌های بزرگ با فشار بالا قرار دهیم. این جایی است که بیشترین چیزها را در مورد خودتان و البته به عنوان یک تیم یاد می‌گیرید.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *