بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف اسپانیایی!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۳:۲۹

طرفداری | ژاوی، سرمربی بارسلونا، اقدامات قانونی را علیه یکی از معروف‌ترین روزنامه‌نگاران اسپانیا به نام خاوی میگل آغاز کرده است.

به گزارش مارکا، روز چهارشنبه مشخص شد که ژاوی، از مانوئل ژابویس، روزنامه‌نگار، به دلیل ادعاهای نادرستی که در مورد تبادل پیام بین آنها مطرح شده بود، شکایت کرده است. حالا او از دیگر روزنامه‌نگار سرشناس اسپانیایی، خاوی میگل هم شکایت و اقدامات قانونی علیه او را انجام داده است. خاوی میگل که به طور تخصصی در مورد بارسلونا مطلب می‌زند و جزو معروف‌ترین خبرنگاران اسپانیایی است، پیش از این مدعی شده بود که ژاوی برای شناسایی “افشاگران” در رختکن، از کادر مربیگری خود تحقیق کرده است.

جزییات ادعاهای خاوی میگل نسبت به ژاوی

در این گزارش ادعا شده بود که سرمربی بارسلونا دستور جمع‌آوری تلفن‌های تمام اعضای کادر فنی را صادر کرده و فردی مورد اعتماد او، مکالمات واتس‌آپ آنها را برای بررسی ارتباط با روزنامه‌نگاران خاص، بررسی کرده است. همچنین ادعا شده بود که برخی از جلسات تیم فقط با حضور ژاوی و بازیکنان برگزار شده و اعضای کادر فنی به دلیل نگرانی از افشاگری، از این جلسات کنار گذاشته شده‌اند. باشگاه بارسلونا این گمانه‌زنی‌ها را تکذیب کرد و اکنون گزارش شده است که ژاوی از خاوی میگل به دلیل این ادعاهای نادرست شکایت کرده است.

به گفته ژاوی، این خبر کاملاً نادرست است و او از این روزنامه‌نگار شکایت کرده است. خاوی میگل اکنون موظف است این اطلاعات را اصلاح کند. در صورت عدم اصلاح، روند قضایی ادامه خواهد داشت. در ماه‌های اخیر، رابطه ژاوی با برخی از رسانه‌ها تیره شده است و سرمربی بارسلونا آنها را به دلیل اعمال فشار بیش از حد بر تیم مورد انتقاد قرار داده است. پس از پیروزی مقابل ناپولی، این مربی 44 ساله از یک روزنامه‌نگار دیگر که تیم بارسلونا را “مضحکه” لیگ قهرمانان اروپا نامیده بود، انتقاد کرد. حالا ژاوی از دو روزنامه‌نگار اسپانیایی به نام‌های خاوی میگل و مانوئل ژابویس، شکایت کرده است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *