کدام سخنرانان و مداحان مراسم دعای شب قدر تلویزیون را برگزار می کنند؟ + جدول سخنرانان و مداحان تلویزیون در شب‌های قدر ۱۴۰۳

یکی از قسمت های در مراسم شب های قدر پخش صحبت های سخنرانان و مداحان می باشد، در اینجا با جدول سخنرانان و مداحان تلویزیون در شب‌های قدر 1403 آشنا خواهیم شد.

کدام سخنرانان و مداحان مراسم دعای شب قدر تلویزیون را برگزار می کنند؟ + جدول سخنرانان و مداحان تلویزیون در شب‌های قدر 1403
صفحه اقتصاد -

طبق اعلام دبیرخانه شورای معارف سیما ویژه برنامه های شب های قدر شبکه های سیما با معرفی سخنرانان و مناجات خوانان اعلام شد.

شبکه های سیما مراسم احیا در اماکن مقدس را در شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست سوم پوشش می دهند.

شبکه یک سیما ـ حجت الاسلام علم الهدی و مداحی محمود کریمی:

مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان با سخنرانی آیت الله علم الهدی و مداحی و قرائت دعای جوشن کبیر با نوای محمود کریمی پخش می شود.

همزمان شبکه جام جم نیز این مراسم را پخش خواهد کرد.

شبکه دو سیما ـ حجت الاسلام رفیعی:

در مراسم نخستین شب قدر شبکه دو سیما، حجت الاسلام والمسلمین رفیعی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و سیدعلی حسینی نژاد دعای جوشن کبیر را قرائت می کند.

شبکه سه سیما ـ میثم مطیعی:

مراسم احیاء لیالی قدر از شبکه سه سیما با قرائت دعای جوشن کبیر از امام زاده قاضی الصابر (ع) با نوای حاج میثم مطیعی ساعت ۲۳ شروع می شود و در ادامه از ساعت یک بامداد سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان پخش می شود.

شبکه چهار سیما ـ حجت الاسلام والمسلمین عالی، رییسی و حاج ابوالقاسم:

قرائت دعای جوشن کبیر در شب های قدر با نوای محمدحسین سعیدیان، مهدی قربانعلی و علیرضا سبحانی پخش می شود و همچنین مرثیه خوانی در شب های نوزدهم، به ترتیب با نوای حاج احمد واعظی، روی آنتن می رود. همچنین حجت الاسلام والمسلمین عالی، رییسی و حاج ابوالقاسم در شب های نوزدهم، به ایراد سخنرانی می پردازند.

شبکه پنج سیما ـ حسن شالبافان:

نخستین شب قدر با قرائت دعا توسط حاج حسن شالبافان و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی از این شبکه پخش می شود.

شبکه قرآن و معارف سیما ـ مهدی سماواتی و مرثیه خوانی محمدحسین پویانفر:

شبکه قرآن مراسم نخستین شب از لیالی قدر را از حسینیه آیت الله حق شناس، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی میرباقری و قرائت دعای جوشن با نوای حاج مهدی سماواتی به روی آنتن می فرستد. 

شبکه افق ـ سیدحسین آقامیری:

مراسم احیا شب نوزدهم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین آقامیری و دعا و مرثیه خوانی حاج عباس حیدرزاده روی آنتن می رود.

شبکه آموزش سیما ـ حجت الاسلام سید ابراهیم هاشمیان:

مراسم احیای شب نوزدهم با قرائت دعای جوشن کبیر با نوای حاج حمید رمضان پور و مداحی سیدعلی محمد سادات رضوی، روی آنتن می رود.

در ادامه با احیا و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم هاشمیان در لیالی قدر پخش می شود.

شب قدر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان