بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استانیسلاو لوبوتکا: ژاوی الگوی من بوده‌است؛ در حال حاضر فقط به ناپولی فکر می‌کنم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۳

طرفداری | بارسلونا به دنبال تقویت خط هافبک خود برای فصل آینده است و ژاوی، سرمربی تیم، پیش از بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با ناپولی، از اسانیسلاو لوبوتکا تمجید کرد.

اکنون خود لوبوتکا در مصاحبه با رادیو RTVS اسلواکی، به این تمجیدهای سرمربی بارسلونا واکنش نشان داده و گفته است:

ژاوی الگوی من بوده و تحسین او باعث افتخار من است. این به شما انرژی می دهد تا به تلاشتان ادامه دهید. اما در حال حاضر من فقط به ناپولی فکر می کنم و باید ببینیم در تابستان چه اتفاقی می افتد.

ژاوی 20 روز پیش در تمجید از لوبوتکا گفته بود:

لوبوتکا را خیلی دوست دارم. او در بازیسازی عالی است، توپ را از دست نمی دهد و من دوست دارم او را در تیمی مانند بارسلونا ببینم. او در ناپولی تفاوت‌ها را رقم می‌زند.

با وجود اینکه به نظر می رسد ژاوی در فصل آینده هدایت بارسلونا را بر عهده نخواهد داشت، نظر او در مورد مسائل ورزشی همچنان برای باشگاه مهم است و دکو، مدیر بخش فوتبال باشگاه، به نظرات او توجه می کند.

لوبوتکای 29 ساله تا ژوئن 2027 با ناپولی قرارداد دارد و به همین دلیل، مدیر برنامه های او چند روز پیش گفت که جدایی او از این تیم کار آسانی نخواهد بود. این بازیکن ملی پوش که در ترکیب اصلی ناپولی تحت نظر هر سه مربی اخیر این تیم حضور داشته، حدود 30 میلیون یورو ارزش دارد. لوبوتکا یکی از گزینه های مدنظر دکو است، اما بارسلونا هنوز در مورد اینکه کدام بازیکن را برای تقویت خط هافبک خود در فصل آینده به خدمت بگیرد، تصمیمی نگرفته است. یکی از دلایل این تردید، عدم اطلاع از میزان بودجه نقل و انتقالات و همچنین وضعیت فرپلی مالی باشگاه است. با این حال، هافبک سابق سلتا یکی از گزینه های جدی بارسلونا محسوب می شود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *