بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عملکرد تراکتور در سال 1402؛ شروع و پایان شیرین

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۳

طرفداری| تیم فوتبال تراکتور تبریز در سال 1402 فصلی پرفراز و نشیب را با هدایت پاکو خمز، سرمربی اسپانیایی خود پشت سر گذاشت. کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، شکست‌های سنگین، اعتراضات هواداران و درگیری سرمربی با خبرنگاران، تنها بخشی از اتفاقات این فصل پرماجرا بود.

آغاز پرقدرت و سهمیه آسیایی

تراکتور سال 1402 را با پیروزی پرگل مقابل نفت مسجد سلیمان آغاز کرد و در ادامه با کسب نتایج مطلوب در لیگ برتر، جواز حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

شکست تلخ در آزادی و قرعه مرگ در لیگ برتر

شاگردان خمز در هفته پایانی لیگ برتر با نمایشی ضعیف مغلوب استقلال شدند و تلخ‌ترین شکست تاریخ باشگاه را تجربه کردند. در ابتدای فصل جدید نیز قرعه سختی در انتظار تراکتور بود و این تیم در دو هفته ابتدایی متحمل شکست شد.

حمایت هواداران از خمز و شعار علیه مدیرعامل

با وجود نتایج سینوسی تراکتور، هواداران این تیم حمایت قاطعی از سرمربی خود داشتند و در مقابل، خواهان جدایی مدیرعامل باشگاه بودند.

نیم‌فصل دوم و ناکامی در کسب رتبه‌های بالا

تراکتور در نیم‌فصل دوم نیز عملکردی ناپایدار داشت و با وجود خریدهای زمستانی، نتوانست به رتبه‌های بالای جدول صعود کند.

خمز و اعلان جنگ با خبرنگاران

یکی از حواشی جنجالی فصل، درگیری پاکو خمز با خبرنگاران بود. سرمربی تراکتور در کنفرانس خبری پیش از دیدار با هوادار، خبرنگاران را به حمایت نکردن از تیمش متهم کرد و به نوعی اعلان جنگ با آنها کرد.

پایان سال با پیروزی‌های شیرین

تراکتور در پایان سال 1402 با دو پیروزی متوالی مقابل هوادار و شمس آذر قزوین، به رتبه سوم جدول صعود کرد و با خاطره‌ای خوش به استقبال سال جدید رفت.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *