بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آچربی: طوری با من برخورد شد که انگار کسی را کشته‌ام! همه قبل از صدور حکم، من را محکوم کرده‌بودند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۳

طرفداری | پس از متهم‌شدن به نژادپرستی علیه ژوان ژسوس، خط خوردن از لیست تیم ملی ایتالیا، مطرح شدن شایعه فسخ قرارداد با اینتر و بالاخره تبرئه شدن از تمامی اتهامات، فرانچسکو آچربی برای اولین بار راجع به این موضوع با رسانه‌ها صحبت کرد.

این مدافع 34 ساله در گفتگو با کوریره دلاسرا گفت:

بسیار غمگین و ناراحتم. در این اتفاق، همه بازنده بودند. وقتی تبرئه شدم، رفتار اطرافیانم مثل این بود که انگار بعد از 10 سال از زندان آزاد شده باشم. هم تیمی هایم من را به خوبی می شناسند و می دانند که من چه آدمی هستم. چرا طی این مدت اظهار نظری نکردم؟ من به عدالت اعتماد داشتم و نمی خواستم به جنجال ها دامن بزنم. حالا که حکم بی‌گناهی من صادر شده، می خواهم حرفم را بزنم.

آچربی افزود: 

نمی‌خواهم حرفی علیه ژوان ژسوس بزنم، اتفاقا برای او ناراحتم اما نمی توان به یک نفر به خاطر یک کلمه که در گرماگرم بازی به اشتباه برداشت شده، لقب نژادپرست داد و نباید بعد از تبرئه شدن من هم به این کار ادامه داد. حتی بعد از اثبات بی‌گناهی هم طوری با من برخورد شد که انگار کسی را کشته‌ام.

مدافع تیم ملی ایتالیا در ادامه گفت:

من نژادپرست نیستم، در واقع هیچ‌کس در طول آن بازی کلمه نژادپرستانه‌ای به زبان نیاورد. الگوی من ژرژ وه‌آ است، زمانی که تومور داشتم، او با من تماس گرفت و این هنوز هم من را تحت تاثیر قرار می دهد.

آچربی در مقایسه این اتفاق با تجربه تومور خود گفت:

نمی‌توان این دو را باهم مقایسه کرد اما روزهای اخیر به من خیلی سخت‌تر گذشت. کینه توزی وحشتناکی که در این چند روز دیدم، من را به شدت آزار داد. همه قبل از اینکه حکمی صادر شود، من را محکوم کرده بودند و برای بسیاری از مردم، من هنوز هم نژادپرست هستم. صادقانه بگویم، من این را قبول ندارم. محاکمه های رسانه ای درست نیستند و مهمتر از همه، برای حل مشکلی مانند نژادپرستی که مطمئناً وجود دارد هم مفید نیستند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *