شکنجه تروریست‌های حمله به مسکو به سبک روسی | تروریست ها تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به «تابوت» می مانند

آلکسی ملنیکوف، دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه درباره نحوه شکنجه تروریست‌های حمله به مسکو گفت: روزهای خوبی در انتظار عاملان این حمله تروریستی نخواهد بود. آنها تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به «تابوت» (سلولی با ابعاد ۴*۶ مترمربع) محبوس خواهند شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، سرویس نظارت مالی فدرال روسیه اعلام کرد این کشور چهار شهروند تاجیک را که هفته گذشته به سالن کنسرت کروکوس در نزدیکی مسکو حمله کردند، به فهرست تروریست‌ها و افراط گرایان اضافه کرده است.

به‌دنبال این بیانیه، آلکسی ملنیکوف، دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه تاکید کرد: روزهای خوبی در انتظار عاملان این حمله تروریستی نخواهد بود. آنها تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به «تابوت» (سلولی با ابعاد ۴*۶ مترمربع) محبوس خواهند شد.

وی اضافه کرد: آنها تنها قادرند در حالت خمیده و دست به پشت حرکت کنند. اجازه تماس نخواهند داشت و احتمالاً دیگر هرگز فرزندان‌شان را نخواهند دید. حبس ابد وحشت‌آور است و دیده‌ام کسانی را که به حبس ابد محکوم هستند و اکثرشان برای یک مرگ سریع، التماس می‌کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. علی اصغر از تهران می گوید

    بهترین کار را کرده است چون انها به امید حوی بهشتی ادم میکشند وقتی انها را تا دهان در فاضلاب زنده نگه داری تمام معادله هایشان به هم میخورد بهترین خدمت به داعش کشتن انهایباشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.