اولین عکس از همسر قد بلند و جوان سیروس مقدم / کم سن و سال تر از شوهر کارگردانش !

الهام غفوری متولد سال 1345 در تهران تهیه کننده سینما و تلویزیون و همسر سیروس مقدم کارگردان ایرانی می باشد. خانم غفوری تحصیلات خود را در دانشگاه تهران در رشته ارتباطات به پایان رسانیده است.

سیروس مقدم کارگردان سرشناس کشورمان یکی از رکوردداران سریال سازی در تلویزیون است که تابحال سریال های پربیننده و ماندگار زیادی را برای تلویزیون ساخته است.

 

این کارگردان کشورمان حضور در دنیای هنر را از سال 55 به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد و سال 68 با سریال با سلسله حکمت و کارگردانی مشترک در کنار اکبر خواجویی و مرتضی جعفری به تلویزیون آمد.

سیروس مقدم رکورددار سریال سازی در تلویزیون است و به همین بهانه مروری بر ماندگارترین سریال های این کارگردان خواهیم داشت.

ماندگارترین سریال های سیروس مقدم

سیروس مقدم از سال 68 تاکنون حدود 35 سریال را برای تلویزیون ساخته است که اغلب آنها جزو پربیننده ترین های تلویزیون هستند و ما در این مطلب تنها به چند نمونه این کارنامه درخشان اشاره خواهیم کرد.

سیروس مقدم

پایتخت ماندگارترین سریال سیروس مقدم

پایتخت یکی از ماندگارترین و پربیننده ترین سریال های سیروس مقدم است که اولین بار نوروز 1390 روی آنتن شبکه یک سیما رفت و تابحال شش فصل از این سریال ساخته شده است که ششمین فصل آن نوروز 1399 پخش شد.

این سریال که داستان هایی متفاوت از یک خانواده مازندرانی را به تصویر میکشد در هر فصل روایتگر قصه هایی جدید است و همین موضوع راز جذابیت و ادامه دار شدن این سریال در طول این 10 سال است.

سیروس مقدم بعد از تجربه موفق ساخت سریال اغما، یکسال بعد سریال روز حسرت را ساخت ماه رمضان سال 87 با این سریال مهمان خانه های مردم از قاب شبکه یک سیما شد.

این کارگردان سرشناس در سریال روز حسرت به سراغ روایتی از ماجرای عالم برزخ رفت و این داستان توانست نظرات بسیاری از مخاطبان را جلب کند و این سریال را هم در لیست پربیننده ترین سریال های سیروس مقدم قرار بدهد.

اخبارورزش
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی