تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1403 - 1:58
کد خبر : 151572

اختلافات در اردوگاه آبی پیچیده شد/اخراج سیلوا و سرپرست استقلال به‌دستور نکونام!

اختلافات در اردوگاه آبی پیچیده شد/اخراج سیلوا و سرپرست استقلال به‌دستور نکونام!

آرمان شرق-گروه ورزش:دلیل غیبت سیلوا در تمرین استقلال مشخص نیست اما ایرنا خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی نوشته: ” گفته می‌شود جواد نکونام، سرمربی این تیم چند روزی است که اجازه حضور در تمرینات را به او نداده است و به نظر می‌رسد که ریشه این تنش به اواسط نیمه اول دیدار آبی‌ها برابر آلومینیوم برمی‌گردد؛ تنشی که دنباله آن به رختکن کشیده شد!”

اختلافات در اردوگاه آبی پیچیده شد/اخراج سیلوا و سرپرست استقلال به‌دستور نکونام!

اخراج سیلوا و سرپرست استقلال به‌دستور نکونام!

تمرین تیم استقلال در شرایطی برگزار شد که سرپرست این تیم به دلیل اختلاف با سرمربی حق شرکت در تمرین را نداشت و مدافع برزیلی آبی‌ها نیز غایب بود!

به گزارش تابناک ورزشی، امروز عکسی از تمرین استقلال منتشر شده است که در این عکس غیبت دو نفر خودنمایی می‌کند. رافائل داسیلوا، مدافع برزیلی و نصرالله خواجه‌گیری، سرپرست استقلال دو چهره غایب در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی بودند.

غیبت خواجه‌گیری در میانه دعوای شدید نکونام با مدیرعامل باشگاه البته طبیعی به نظر می‌رسد، او سابقه و رزومه‌ای در حد نشستن روی نیمکت استقلال ندارد و روی معادلات خاص به این سمت مهم بعداز علی سامره رسیده است. کنار گذاشتن او از حاشیه تمرین، نمی تواند به چیزی جز اختلافات شدید سرمربی و مدیرعامل مربوط باشد اما کنار گذاشتن یک بازیکن کلیدی در مهمترین مقطع فصل…!

دلیل غیبت سیلوا در تمرین استقلال مشخص نیست اما ایرنا خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی نوشته: ” گفته می‌شود جواد نکونام، سرمربی این تیم چند روزی است که اجازه حضور در تمرینات را به او نداده است و به نظر می‌رسد که ریشه این تنش به اواسط نیمه اول دیدار آبی‌ها برابر آلومینیوم برمی‌گردد؛ تنشی که دنباله آن به رختکن کشیده شد!”

اخراج سیلوا و سرپرست استقلال به‌دستور نکونام!

همچنین گفته می‌شود علت اختلاف نکونام و خواجه گیری نیز به اتفاقاتی بر می‌گردد که در بازی با آلومینیوم اراک رخ داد و باعث شد تا میان این دو نفر چالشی جدی شکل بگیرد که در پی آن خواجه‌گیری اجازه همراهی استقلال را در پرواز بازگشت به تهران از اراک پیدا نکرد و با خودروی سواری به تهران بازگشت!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.