بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خشم بی‌سابقه پوچتینو: بی‌احترامی بازیکنان چلسی دیگر تکرار نمی‌شود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱:۴۵

طرفداری | هفته سی و سوم لیگ برتر با پیروزی 6-0 چلسی مقابل اورتون به پایان رسید.

چلسی در ادامه بازی‌های پر گل خود، اورتون را از استمفوردبریج با شکست سنگین بدرقه کرد تا در واپسین هفته‌ها در منطقه کسب سهمیه اروپایی قرار بگیرد. آن‌ها سه امتیاز تا جایگاه ششم فاصله دارند. در دیدار امروز، کول پالمر (4)، نیکولاس جکسون و آلفی گیلکریست گلزنان آبی‌ها بودند. مائوریسیو پوچتینو در مورد بازی به نکات زیر اشاره کرده است.  درگیری بازیکنان چلسی بر سر پنالتی  بعد از بازی باید در مورد کل جریان صحبت کنیم، اما اول قصد دارم برای شفاف‌سازی، یک نکته را کاملا روشن کنم: همه‌ی بازیکن‌ها و اعضای کادر فنی آگاه بودند که پنالتی‌زن تیم، کول پالمر است. اما چیزی که بعد از اعلام پنالتی اتفاق افتاد، یک بی‌نظمی و بی‌احترامی محض بود. من به شدت از این وضعیت ناراحت و عصبانی هستم. فکر کنید، برای هرکسی که بازی را تماشا می‌کرد، این صحنه‌ جنجالی و غیرحرفه‌ای، یک شرمندگی تمام‌عیار بود. به همین خاطر، می‌خواهم صمیمانه از هواداران چلسی عذرخواهی کنم. 

انضباط مهم‌ترین مسئله در تیم ماست و بازیکنای هجومی باید نشان دهند که برای گل زدن گرسنه هستند، اما این نوع از رفتارها… ما باید این وضعیت را شفاف‌سازی کنیم، ولی من این نوع رفتار را نمی‌پذیرم. خیلی قاطع برخورد خواهم کرد. به آن‌ها این موضوع را گفتم و قول می‌دهم که این اتفاق دوباره تکرار نخواهد شد. وقتی یک تیم جوان دارید، گاهی اوقات اهداف فردی مقدم بر اهداف تیمی می‌شوند.

  آیا بازیکنان چلسی تنبیه می‌شوند؟ نه، نه، هدف تنبیه نیست، بلکه یادگیری است. آن‌ها بازیکنان جوانی هستند. واکنش کانر گلگر خیلی خوب بود. ما نمی‌توانیم چنین رفتاری را به نمایش بگذاریم. این اتفاق، برای همه یک تنبیه محسوب می‌شود، چون همه‌ی بازیکنان می‌دانستند که پنالتی‌زن تیم چه کسی است. وقتی پالمر در زمین است، او پنالتی‌زن است.

 

بازیکنان ما هنوز باتجربه نیستند. آن‌ها جوان هستند و برای پیشرفت، نیاز به کسب تجربه از طریق مواجهه با موقعیت‌های مختلف دارند. این اتفاق، حکم یک درس آموزشی را برای آن‌ها دارد، درست مانند زمانی که در مدرسه هستیم و اشتباهات خود را می‌آموزیم. هدف ما این است که به آن‌ها خطای‌شان را نشان دهیم و شرایطی را فراهم کنیم تا از این تجربه بیاموزند. این نوع تجربه، عاملی برای پیشرفت و تبدیل شدن به بازیکنان بهتر است.  در مورد کول پالمر 

هرگز بازیکنان را در زمان جذب قضاوت نمی‌کنم، بلکه همیشه انتظار بهترین عملکرد را از آن‌ها داریم. کول پالمر ما را غافلگیر نکرده است، چون می‌دانستیم که بازیکنی با توانایی گلزنی بالاست. عملکرد درخشان او در منچسترسیتی گواه این ادعاست، نه؟ عملکرد فوق‌العاده‌ی او در حال حاضر، هم برای تیم و هم برای خودش، بی‌نظیر است. این درخشش نشان می‌دهد که باشگاه با جذب او، تصمیم درستی گرفته است. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *