زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال

زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال

تاریخ تمدید قرارداد بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران مشخص شد.

به گزارش 9 صبح، تکلیف تاریخ تمدید قرارداد بازیکنانی که تعهدشان به تیم فوتبال استقلال تهران در پایان این فصل تمام می‌شود، مشخص شد.

استقلال در پایان فصل جاری با یک مشکل بزرگ مواجه می‌شود مشکلی که البته صرفاً محدود به آبی پوشان پایتخت نشده و بقیه تیم‌های لیگ برتری هم کم و بیش با آن دست به گریبان هستند. استقلال به محض خاتمه لیگ بیست و سوم، قرارداد حداقل ۶ بازیکن خودش را پایان یافته می‌بیند و باید تکلیف آنها را روشن کند چون یا باید با آنها خداحافظی کند تا زمینه برای حضور نفرات جدید فراهم آید و یا اینکه زمینه برای تمدید قراردادشان را فراهم کند. استقلالی‌ها به خوبی می‌دانند دیگر مانند گذشته نیست که اسم استقلال و پرسپولیس موجب هوایی شدن بازیکنان شود و برای تمدید با آنها حداقل بین یک هفته تا ۱۰ روز فرصت جهت مذاکره لازم است چون هر بازیکنی که در استقلال و پرسپولیس باشد، حتی اگر در این دو تیم نیمکت نشین تمام عیار نیز تلقی شود، در پایان فصل می‌تواند به اعتبار حضور در جمع سرخابی‌ها پیشنهادات دیگری نیز داشته باشد.

زمان آغاز مذاکره

اما مذاکره برای تمدید قرارداد نفرات کنونی که در پازل تاکتیکی جواد نکونام برای فصل آینده قرار دارند نیز از چه زمانی آغاز می‌شود؟ کادر مدیریتی باشگاه استقلال به این نتیجه رسیده‌اند که پروژه تمدید قرارداد بازیکنان را از جذب نفرات جدید باید کاملاً جدا کرد روی همین اصل مقرر گردیده این روزها تحت هیچ شرایطی ازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل به پایان می‌رسد را بابت مذاکره به باشگاه فرا نخوانند و همه چیز را به یک روز پس از پایان لیگ بیست و سوم موکول نمایند. قرار شده  به محض اینکه لیگ به پایان رسید، جواد نکونام فهرست بازیکنان را در اختیارشان بگذارد و آنها مذاکرات را آغاز کنند. دلیل اینکه مدیران استقلال به طور جدی برای گفتگو با نفرات تمدیدی در حال حاضر اکراه دارند، این است که معتقدند اگر با آنها وارد مذاکره شوند، تمرکزشان در هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ برتر بر هم می‌خورد و فقط کافی است که یک خبر به صورت درست یا نادرست پیرامون رقم پیشنهادی به بازیکنان در فضای رسانه‌ای مطرح شود و همین مسئله جنجال بزرگی راه بیندازد چون قضیه به گوش خود استقلالی‌ها هم می‌رسد و رقم پیشنهادی حتی اگر اشتباه نیز باشد، جنجال به راه می‌اندازد.

مورد خاص یک بازیکن

در مورد بازیکنان تمدیدی استقلال یک مورد خاص هم وجود دارد موردی به نام مهدی مهدی‌پور. هافبک اصفهانی استقلال در این فصل حضوری موثر برای آبی‌پوشان پایتخت داشت و اگر مشکلی برایش ایجاد نمی‌شد قطعاً استقلالی‌ها می‌خواستند او را در لیگ بیست و چهارم نیز حفظ کنند اما شدت مصدومیتش به گونه‌ای است که نه تنها فصل جاری را از دست داد بلکه به احتمال فراوان تا دی ماه امسال هم نمی‌تواند فوتبال بازی کند بنابراین باید ابتدا مشخص شود که مهدی‌پور در لیست استقلال برای فصل آینده قرار می‌گیرد یا نه؟ اگر او دیگر نباشد که هیچ ولی اگر قرار بر حفظ این بازیکن شود، قطعاً می‌توانند پس از انجام عمل جراحی و آغاز دوران نقاهت مذاکرات با هافبک مصدوم را آغاز کنند.

    نظر شما