فوری / شرایط ثبت نام وام بدون سود 300 میلیونی بانک مهر ایران با اقساط 6 ماهه

بانک مهر ایران طرح تسهیلاتی جدیدی به نام «پیشبرد» را تدارک دیده که سقف آن به 300 میلیون تومان می‌رسد. این وام طبق قانون داخلی بانک مهر ایران بدون هیچ سودی بوده و قرض الحسنه است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که در بانک قرض الحسنه مهر ایران سپرده دارند و در حساب خود میزان 10 میلیون تومان دارند، با نگهداری آن به مدت یک تا سه ماه، امکان درخواست برای تسهیلات 300 میلیون تومانی طرح پیشبرد را دارند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام اعتبارسنجی از مشتریان است. در صورتی که مشتری رتبه اعتباری آ یا بی داشته باشد، این تسهیلات به وی تعلق می‌گیرد. این تسهیلات باید طی شش ماه تسویه شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

لازم به ذکر است که این طرح تسهیلاتی برای اشخاص حقوقی نیز تعریف شده و سقف وام برای آن‌ها تا 750 میلیون تومان قابل افزایش است. اشخاص حقوقی برای دریافت این تسهیلات علاوه بر اعتبار شغلی باید، پروانه یا جواز کسب و کار خود را نیز ارائه بدهند. از لحاظ زمان بازپرداخت حقوقی‌ها نیز مانند حقیقی‌ها تنها شش ماه فرصت دارند.

راز آسمان پایتخت

با توجه به مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت این وام برای اشخاص حقیقی، میزان هر قسط 50 میلیون تومان خواهد بود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران؛ از آغاز تاکنون

بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال 1387 آغاز به کار کرد. سرمایه اولیه این بانک در آغاز کار هزار و 500 میلیارد تومان بود که اکنون افزایش پیدا کرده است. این مجموعه بالغ بر 2 هزار واحد بانکی دارد که به وسیله آن‌ها انواع خدمات مجاز پولی و مالی را به مشتریانش ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “فوری / شرایط ثبت نام وام بدون سود 300 میلیونی بانک مهر ایران با اقساط 6 ماهه

  1. امیر رضا فیروزی گفته:

    قسطهاش خیلی بالاست کدام حقوق بگیر دولت یا کارگر میتونه این قسط ها را یعنی ۳۰۰ میلیون درشش ماه پرداخت کند

    • محمد هادی حسینی گفته:

      ب نظر من باید به اونایی که خونه ندارن یا برای شغلشون احتیاج به سرمایه دارن وام بلند مدت با سود کم بدن چون وضعیت اجاره و رهن واقعا خراب

  2. محمد هادی حسینی گفته:

    وام هارو یه جوری میدن که هیچکس نمیتونه پرداخت کنه، فقط اسمش وام هست وگرنه شرایطی که میزارن جوری هست که هیچ آدم عاقلی وام نگیره مخصوصا ما که طبقه ضعیف ضعیف جامعه هستیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز