رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

هروی: خونم برای کاراته می‌جوشد/ در‌های تیم ملی روی کسی بسته نیست

7:45 - 28 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۲۵۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
هروی: خونم برای کاراته می‌جوشد/ در‌های تیم ملی روی کسی بسته نیست
سرمربی تیم ملی کاراته مردان گفت: در‌های تیم ملی کاراته روی کسی بسته نیست و مطمئن باشید برای تمام روز‌های پیش رو برنامه داریم.

خبرگزاری میزان - چند روز قبل کمیته فنی فدراسیون کاراته نام سرمربیان تیم‌های ملی مردان و بانوان را اعلام کرد که مطابق انتظار سید شهرام هروی به عنوان سرمربی تیم ملی در سمت خود ابقا شد و به کارش ادامه خواهد داد.

سید شهرام هروی در گفت‌وگو با میزان، درباره ابقای خود در رأس کادرفنی تیم ملی کاراته اظهار داشت: هرچه در این سال‌ها در توان داشتم را برای کاراته ایران به کار گرفته‌ام، چون خون من برای این رشته می‌جوشد. حالا که با تصمیم کمیته فنی و مدیر تیم‌های ملی این سعادت نصیبم شد تا در این سمت باقی بمانم، باید تلاشم را دوبرابر کنم تا در این مسیر موفق باشم.

*اگر موفقیت و مدالی کسب شده ثمره یک کار تیمی بوده

وی افزود: کاراته ایران در سالیان گذشته در مسیر مشخصی قرار داشته و اگر موفقیت و مدالی کسب شده قطعاً ثمره یک کار تیمی بوده است. امیدوارم این اتحاد و همدلی ادامه داشته باشد تا بتوانیم در سایه یک برنامه‌ریزی دقیق، نتایجی در خور کاراته ایران را به ثبت برسانیم.

سرمربی تیم ملی درباره اعلام اسامی ملی‌پوشان گفت: فعلاً رقابت‌های قهرمانی کشور را در پیش داریم که می‌تواند آمادگی بازیکنان را نشان دهد. این رقابت‌ها در همدان برگزار می‌شود و نفرات برتر مشخص می‌شود تا مطابق انتظار برنامه انتخابی‌ها و اردو‌ها را اعلام کنیم.

*برای تمام روز‌های پیش رو برنامه داریم تا حقی از کسی ضایع نشود

هروی ادامه داد: در رقابت‌های قهرمانی کشور می‌توانیم شرایط بدنی و فنی کاراته کا‌ها را ببینیم و علاوه بر آن اگر چهره جدیدی معرفی شود، قطعاً کارش را مدنظر خواهیم داشت. در‌های تیم ملی کاراته روی کسی بسته نیست و مطمئن باشید برای تمام روز‌های پیش رو برنامه داریم تا حقی از کسی ضایع نشود و تیم قدرتمندی روانه مسابقات بین‌المللی کنیم.

سرمربی پرافتخار کاراته در پایان تصریح کرد: اهمیت رقابت‌های قهرمانی آسیا و رقابت‌های تیمی جهانی را می‌دانیم. باید بجنگیم تا همان اتفاق زیبایی که مدنظر جامعه ورزش و کاراته است را رقم بزنیم و برای این مسیر هم باید شایسته‌ترین نفرات را به رقابت‌ها اعزام کنیم. امیدوارم همه چیز روی روال و طبق برنامه پیش برود تا بدون مشکل به مسیرمان ادامه دهیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *