شرایط فروش این خودرو جذاب اعلام شد + قیمت نهایی

اولین شرایط فروش نیسان ترا، محصول مونتاژی جدید مانیان خودرو اعلام شد.

شرایط فروش این خودرو جذاب اعلام شد + قیمت نهایی

آخرین مدل از خودروهای SUV ، شاسی مستقل ایران، به نام "نیسان ترا"، توسط شرکت مانیان خودرو (یکی از زیرمجموعه‌های پرشیا خودرو و بخش تولیدی آن) به بازار ایران عرضه خواهد شد.نیسان ترا، که توسط دانگ فنگ در چین تحت عناوینی همچون دانگ فنگ پالادین و… نیز عرضه می شود. جدیدترین محصول بازار ایران در رده خودروهای دودیفرانسیل شاسی مستقل به حساب می آید. یک SUV چهار چرخ محرک که پیکاپ نیست و از زیرساختی بسیار توانمند بهره‌مند شده است.

شرایط فروش نیسان ترا

شرکت مانیان خودرو قصد دارد تا برای اولین بار این خودروی دو دیفرانسیل و آفرودی را البته با قیمت علی الحساب و نامشخص، برای نمایندگی ها و مردم به فروش برساند.

قیمت علی الحساب ترا

مانیان خودرو قیمت علی الحساب ترا را ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون در نظر گرفت. به این ترتیب باید دید در آینده قیمت نهایی این خودرو چقدر برای خریدار تمام می شود.
نام خودرو قیمت علی الحساب (تومان)
نیسان ترا ۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰

امکانات نیسان ترا

اس یو وی جدید مانیان خودرو برای بازار ایران به فهرست امکانات ایمنی و رفاهی متشکل از تریم چرم کابین، صندلی برقی راننده به همراه تنظیم گودی کمر، مانیتور بزرگ، سیستم تهویه اتومات، شارژر وایرلس، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم کنترل دینامیک خودرو، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و کمکی حرکت در سراشیبی، سیستم ترمز هوشمند، سیستم کشش موتور، سیستم پایش فشار باد تایرها، ایربگ راننده و سرنشین (در نسخه های فول شش ایربگ) و… تجهیز شده است.
در نسخه های فول این خودرو شش ایربگ، رادار نقطه کور و رادار بین خطوط نیز وجود دارد.

مشخصات فنی

مهم ترین اِلِمان در مورد مشخصات فنی نیسان ترا این است که پلتفرم F آلفا در شاسی و بدنه به کار رفته است و این یعنی عملکرد عالی مهندسی ژاپن را در این SUV می بینیم. زیر کاپوت اما پیشرانه ۲ لیتری میتسوبیشی قلب تپنده این خودرو را تشکیل داده است. ترا بازار ایران مجهز به پیشرانه ۴K۳۱ میتسوبیشی با فناوری MIVEC است، که ۲ لیتر توربو TGDi است و توان تولید نهایت قدرت ۲۲۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر را دارد.

قدرت پیشرانه از طریق جعبه دنده ۸ سرعته AT ساخت ZF آلمان به چرخ ها منتقل می شود. قدرت در حالت معمولی به محور عقب می رود، اما تنظیمات مربوط به ۴X۴ (چهار چرخ محرک) هم در این خودرو به صورت سنگین و سبک قابل تنظیم است. در جلو سیستم تعلیق دوجناغی دوبل را دارد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر