آخرین قیمت آپارتمان 60 تا 75 متری در جاجرود / فروردین 1403

قیمت آپارتمان 60 تا 75 متری در جاجرود / فروردین 1403-کاماپرس

جاجرود، با آب و هوای خنک و طبیعت زیبا، یکی از مناطق بسیار خوش آب و هوا و دیدنی به شمار می‌رود. این منطقه برای افرادی که به دنبال فضای سبز، هوای پاک و فاصله از شلوغی و ترافیک شهری هستند، مناسب است. همچنین برای افرادی که به دنبال خرید آپارتمان برای استفاده در تعطیلات و  فرار از زندگی شلوغ شهری هستند، ممکن است در جاجرود گزینه‌های مناسبی  وجود داشته باشد.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 70 متری در جاجرود را معرفی می‌کند.

آپارتمان 75 متری دو خواب در جاجرود

یک آپارتمان ۷۵ متری دو خواب در جاجرود یک میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه قرار گرفته و دو خواب است. این واحد که در حال حاضر بازسازی شده ساخت ۱۳۸۹ بوده و دارای انباری است.

قیمت آپارتمان 70 متری فول امکانات در جاجرود

یک واحد ۷۰ متری فول امکانات در جاجرود ۲ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان دو خواب بوده و در طبقه دوم ساختمان قرار دارد. از امکانات این آپارتمان نورگیر و خوش نقشه می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 65 متری قیمت مناسب در جاجرود

یک واحد ۶۵ متری یک خواب در جاجرود حدوداً ۹۸۱ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه قرار گرفته و کوچه آن پله خور است. واحد ذکر شده سال ۱۳۸۵ ساخته شده است.

قیمت آپارتمان 60 متری در جاجرود

قیمت یک واحد ۶۰ متری یک خواب ساخت ۱۳۹۸ در جاجرود 1 میلیارد و 300 میلیون تومان است. این واحد خوش نقشه در طبقه اول ساختمان واقع شده و دارای انباری است. دسترسی کامل به مراکز خرید و سایر امکانات و خدمات رفاهی از مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود.

آپارتمان 60 متری یک خواب در جاجرود

یک واحد ۶۰ متری یک خواب در جاجرود که در طبقه زیر همکف یک ساختمان دو طبقه قرار گرفته و دارای حیاط مستقل است با قیمت 1 میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در سال ۱۳۹۵ ساخته شده و دارای انباری و دسترسی محلی خوب است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “آخرین قیمت آپارتمان 60 تا 75 متری در جاجرود / فروردین 1403

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز