آخرین قیمت ساندرو اتومات در بازار

ساندرو اتوماتیک یک میلیاردی شد-کاماپرس

قیمت ساندرو برای مدل‌‌های سال 1395 تا 1397 به عنوان مدل‌های موجود بازار، دامنه قیمتی بین 700 میلیون تا یک میلیارد تومان قرار دارد. این تفاوت قیمت به میزان پیمایش خودرو و مدل آن بستگی دارد.

به گزارش کاماپرس، در سال‌های اخیر مردم در خرید خودرو انتخاب زیادی نداشتند یا باید خودروی ایرانی می‌خریدند یا خودروهای کارکرده خارجی. از آنجایی که خودروهای خارجی هم با قیمت‌های بسیار بالا در بازار عرضه می‌شوند و خدمات پس از فروش چندانی ندارند؛ به همین دلیل متقاضیان خودروی خارجی مجبور به خرید خودروهای مونتاژی شده‌اند.

ساندور که محصولی از شرکت رنو است در سال‌های گذشته در شرکت پارس خودرو ایران مونتاژ می‌شد. این خودرو در سال‌های اخیر با تقاضای بالایی روبرو بوده، به همین دلیل نسبت به خودروهای هم‌رده ایرانی خود قیمت‌گذاری بالاتری دارد.

این ساندرو نزدیک به یک میلیارد تومان شد + جدول قیمت -کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آخرین قیمت ساندرو در فروردین 1403

خودرو ساندرو تا سال 1398 در ایران مونتاز می‌شد، به همین دلیل خودروهای این برند از سال 1395 تا 1398 در بازار ایران موجود است. در این گزارش به آخرین قیمت خودرو ساندرو در فروردین 1403 در بازار پرداخته شده‌است.

ساندرو مدل 96

این خودرو با 55 هزار کیلومتر پیمایش با قیمت 825 میلیون تومان در بازار آگهی شده‌است. بدنه‌ی خودرو سالم بوده و از نظر فنی نیز تنها تسمه تایم آن تعویضی است.

قیمت ساندرو مدل 1395

قیمت ساندرو مدل 95 با 178 هزار کیلومتر پیمایش و دو لکه رنگ روی بدنه 720 میلیون تومان آگهی شده‌ است. از نظر فنی نیز فروشنده اطلاعات دیگری اعلام نکرده، اما به دلیل کارکرد بالای خودرو خریداران باید نسبت به ارزیابی کارشناسی آن اقدام کنند.

ساندرو مدل 96

این خودرو با 146 هزار کیلومتر پیمایش 850 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌است. فروشنده اعلام کرده از نظر بدنه و فنی خودرو سالم است، اما با توجه به اینکه خودرو کارشناسی نشده، بخشی از ایرادات فنی در زمان ارزیابی متخصص قابل شناسایی خواهد بود. به همین دلیل خریداران باید به این مقوله توجه کنند.

قیمت ساندرو مدل 97

این خودرو با 52 هزار کیلومتر کارکرد یک میلیارد و 20 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌است. فروشنده اعلام کرده این خودرو دارای 4 حلقه لاستیک سالم، دزدگیر و 11 ماه بیمه دارد.

ویژگی‌های فنی خودروی ساندرو اتوماتیک

ساندرو مدل فیس لیفت ال 90 است، به همین دلیل از نظر آپشن خیلی با خودروهای روز رنو همخوانی دارد. این خودرو دارای حجم موتوری 1.6 لیتری با پیشرانه 4 سیلندری است. شتاب ساندرو 11.5 ثایه و مصرف ترکیبی آن نیز 8.3 لیتر در صد کیلومتر تعیین شده است. تفاوت کارکردی چندانی در این خودرو با سایر خودروهای هم رده‌اش دیده نمی‌شود، اما مهمترین عاملی که مصرف کننده‌های این خودرو عنوان می‌کنند استهلاک پایین قطعات است. در سال‌های اخیر با توجه به تورمی که در قیمت خودرو و قطعات به وجود آمده، هزینه پایین تعمیرات می‌تواند ملاک مهمی برای خریداران باشد.

در شرایط کنونی این خودرو رقیب خودروهایی مانند اچ سی کراس، برلیانس هاچ بک و 207 اتومات بوده، اما از نظر قیمتی نسبت به رقبای خود گرانتر است.

انتهای پیام

مرتبط با : باماپارس خودروهمراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز