ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مانیتور گیمینگ Q27G20XM
کامپیوتر و سخت افزار

مانیتور گیمینگ جدید AOC معرفی شد؛ 27 اینچی 2K با نرخ تازه‌سازی 180 هرتزی

این مانیتور یکی از بهترین گزینه‌ها در زمینه گیمینگ است.

حمیدرضا علیا
نوشته شده توسط حمیدرضا علیا | ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۸:۳۰

برند AOC مانیتور جدیدی به‌نام Q27G20XM را معرفی کرده است که در‌حال‌حاضر به‌صورت انحصاری در وب‌سایت چینی این شرکت عرضه می‌شود. مانیتور گیمینگ Q27G20XM با اندازه 27 اینچی، وضوح 2560 در 1440 پیکسل ارائه می‌دهد. همچنین از فناوری نور پس‌زمینه مینی LED بهره می‌برد که دارای 1152 ناحیه نورپردازی مستقل است. رنگ مشکی عمیق‌تر، روشنایی بالاتر و کنتراست بهبودیافته از ویژگی‌های این فناوری محسوب می‌شود. البته این دستگاه خصوصیات مختلف دیگری نیز دارد که آن را به یک مانیتور همه‌فن‌حریف تبدیل می‌کند.

به گزارش گیزموچاینا، این مانیتور به‌دلیل قابلیت‌های HDR خود متمایز است؛ همچنین روشنایی استاندارد 700 cd/m² و حداکثر 1000 cd/m² برای صحنه‌های با کنتراست بالا ارائه می‌کند و گواهی DisplayHDR 1000 دارد.

مانیتور گیمینگ Q27G20XM از نرخ تازه‌سازی بسیار مناسب 180 هرتز از طریق اتصال DisplayPort و 144 هرتز از طریق HDMI پشتیبانی می‌کند. همچنین این قابلیت دارای پاسخ سریع یک میلی‌ثانیه‌ای است. این قابلیت با هر دو فناوری G-Sync و AMD FreeSync سازگار است و آن را به گزینه‌ای مناسب برای گیمرهایی تبدیل می کند که سیستم‌شان کارت گرافیک Nvidia یا AMD دارد.

مانیتور گیمینگ Q27G20XM
مانیتور گیمینگ Q27G20XM

خصوصیات دیگر مانیتور گیمینگ Q27G20XM

مانیتور گیمینگ Q27G20XM پوشش کامل sRGB، پوشش 99 درصدی طیف رنگی DCI-P3 و فضاهای رنگی Adobe RGB را ارائه می‌کند که درنتیجه دقت رنگ فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد. این مانیتور گزینه‌های انعطاف‌پذیری مختلفی برای تنظیمات فیزیکی مانند چرخش، شیب و ارتفاع ارائه می‌دهد.

به غیر از گیم، این مانیتور برای موارد دیگری مثل تولید محتوای ویدیویی نیز می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل باشد.

درحال‌حاضر، این شرکت جزئیاتی در مورد زمان عرضه یا قیمت این محصول در چین فاش نکرده است. همچنین مشخص نیست که آیا AOC قصد دارد مانیتور Q27G20XM را در بازار جهانی معرفی کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی