بازگشت قطبی به ایران منتفی شد

بازگشت قطبی به ایران منتفی شد

بازگشت دوباره افشین قطبی به فوتبال کشورمان منتفی شد.

به گزارش 9 صبح، بازگشت دوباره افشین قطبی به فوتبال ایران منتفی شد و او همچنان در لیگ برتر کانادا به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

چندی پیش امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی به افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی پیشنهاد داد که به او در هدایت تیم ملی در مسیر انتخابی جام جهانی کمک کند.

این پیشنهاد که در یک برنامه تلویزیونی مطرح شد، واکنش های متفاوتی را به همراه داشت. در نهایت مدیر برنامه ایرانی افشین قطبی گفت: پیشنهاد به افشین قطبی رسمی نبوده و مادامی که این پیشنهاد رسمی نباشد، افشین  قطبی درباره آن صحبت نخواهد کرد.

به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی به این خاطر این موضوع را مطرح کرد تا از میزان انتقادات نسبت به کادر فنی تیم ملی را کاهش دهد. بعد از حذف تیم ملی از جام ملت‌ها برخی منقدین گفتند که نیمکت تیم ملی برای کمک به امیر قلعه‌نویی قوی نبوده است.

به هر صورت جالب است بدانید تیم ونکوور اف‌سی با هدایت افشین قطبی سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران توانست در اولین بازی فصل جدید رقابت‌های لیگ‌برتر کانادا مقابل والور اف‌سی به پیروزی پرگل ۴-۱ دست پیدا کند. شاگردان قطبی در این بازی و در اواسط نیمه اول گل خوردند، اما موزس دایر در دقیقه ۴۵ بازی را به تساوی کشاند. پاریس جی در همان ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم کامبک را کامل کرد. گابریل بیتار و دیوید نورمن دو گل دیگر زدند تا افشین بتواند روی نیمکت ونکوور اف‌سی فصل را مقتدرانه آغاز کند.

با این حساب باید بازگشت دوباره افشین قطبی به فوتبال ایران را منتفی بدانیم. او در لیگ برتر به همراه تیم پرسپولیس قهرمانی را تجربه کرد.

منبع: خبرورزشی

    نظر شما