5 شغل دورکاری با حقوق بالای 20 میلیون تومان در فروردین 1403

5 شغل دورکاری با حقوق بالای 20 میلیون تومان در فروردین 1403-کاماپرس

این روزها شغل دورکاری در حال رشد و گسترش است و بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها این فرصت را برای کارمندان خود فراهم می‌کنند. کاهش هزینه‌های مرتبط با حضور فیزیکی در محل کار، افزایش انعطاف‌پذیری زمانی برای کارمندان، افزایش تعادل بین زندگی شخصی و حرفه‌ای و افزایش بهره‌وری و کاهش استرس برخی از مزایای دورکاری برای کارمندان محسوب می‌شود.

مشاغل دورکاری با حقوق نسبتاً خوب شامل مشاغل مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، مشاوره، تحقیق و توسعه و غیره است.

کاماپرس در این گزارش 5 شغل دورکاری با حقوق 20 میلیون تومان و بیشتر را معرفی می‌کند.

استخدام مدیر سئو

یک شرکت فعال در حوزه مارکتینگ و محتوای آموزشی سوشال مدیا به دنبال استخدام مدیر محتوا و سئو است. این فرد باید به زبان انگلیسی کاملاً مسلط بوده و دارای حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط و حداقل یک سال سابقه کار با شرکت‌های بین‌المللی باشد. سرچ کلمات کلیدی و بهبود سایت از نظر محتوا و آشنایی با سئو تکنیکال برای تصدی این شغل الزامی است. حقوق درنظر گرفته شده برای این فرد ۲۰ میلیون تومان است.

استخدام کارشناس تولید محتوای ویدیویی

شرکتی که در زمینه مارکتینگ و برندینگ فعالیت می‌کند به دنبال استخدام کارشناس تولید محتوای ویدیویی با بیش از ۳ سال سابقه کاری است. فرد مورد نظر این شرکت باید بر تولید ویدیو با روش‌های مختلف، صداگذاری و هوش مصنوعی در این زمینه مسلط باشد. حقوق این فرد از ۲۲ میلیون تومان محاسبه خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

شغل دورکاری در حوزه برنامه نویسی

یک شرکت فعال در حوزه IT به یک برنامه نویس خلاق و پرانگیزه به صورت دورکاری نیاز دارد. شخص مورد نظر این شرکت باید توانایی طراحی هر نوع قالب و افزونه وردپرسی مطابق با استانداردهای روز وردپرس را داشته باشد. این برنامه نویس باید بیش از سه سال سابقه کاری و همچنین مهارت‌های ارتباطی و روحیه تیمی داشته باشد. حقوق این فرد ۲۴ میلیون تومان خواهد بود.

استخدام مدیر فروش

یک شرکت برگزار کننده کنسرت، ایونت و … به دنبال استخدام مدیر فروش خانم با ۲۰ میلیون تومان حقوق است. فرد مورد نظر این شرکت باید بیش از ۲۵ سال سن داشته باشد. علاقه‌مندی به موسیقی و کنسرت، روابط عمومی بالا، فن بیان خوب و آموزش پذیری از موارد مهم برای تصدی این شغل محسوب می‌شود.

استخدام کارشناس تولید محتوا

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ به دنبال استخدام فردی بای شغل دورکاری کارشناس تولید محتوا با حقوق ۲۸ میلیون تومان است. توانایی تولید محتوای متنی برای وب سایت، تسلط به اصول حرفه‌ای تولید محتوای داستانی و سناریو، آشنایی با کپی رایتینگ و توانایی کار با ابزارهای گرافیکی برای تصدی این شغل الزامی است.‌

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز