خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۶۴۱

گفت‌وگوی وزرای دفاع آمریکا و قطر درباره حمله تنبیهی ایران، کشف یک گور دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان «الشفاء» و شنیده شدن صدای تیراندازی و انفجارهای شدید در «بیت حانون» از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی بیانیه‌ای در شبکه «ایکس» خواستار یکپارچگی جامعه بین‌الملل در برابر ایران شد.

- یک منبع اسرائیلی نزدیک به مذاکرات گفت که حماس تعداد گروگان‌هایی که مایل است در مرحله اول توافق آتش‌بس آزاد کند را به نصف کاهش داده است.

- برخی منابع دیپلماتیک از احتمال اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران در پی حمله تنبیهی این کشور به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

- مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در واکنش به تنش‌های اخیر تهران و رژیم صهیونیستی گفت که نگران است اسرائیل تأسیسات هسته‌ای ایران را هدف قرار دهد، اما بازرسی‌های آژانس از تأسیسات ایران، امروز -سه‌شنبه- از سر گرفته خواهد شد.

- رژیم صهیونیستی مسجدی را در منطقه «الفخوره» در نزدیکی اردوگاه آوارگان جبالیا در شمال نوار غزه تخریب کرد و به خانه های مجاور آسیب رساند.

- منابع محلی از شنیده شدن صدای تیراندازی و انفجارهای شدید در «بیت حانون» خبر دادند.

- پزشکان فلسطینی یک گور دسته‌جمعی را در حیاط بیمارستان الشفاء غزه کشف کردند.

- وزیر دفاع آمریکا و معاون نخست‌وزیر و وزیر دفاع قطر در خصوص حملات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کردند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز