ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

pixel9
موبایل

نام گوشی تاشو بعدی گوگل احتمالاً «پیکسل 9 پرو فولد» خواهد بود

گوشی تاشو 2024 گوگل، ظاهراً به‌جای «فولد 2»، با نام «پیکسل 9 پرو فولد» به بازار عرضه خواهد شد.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۰

به‌گزارش منابع آگاه بازار ظاهراً گوشی تاشو 2024 گوگل، به‌جای «فولد 2»، با نام «پیکسل 9 پرو فولد» به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه اسم رمز «comet» دارد. این اسم همان اسم رمزی است که پیش‌تر برای پیکسل فولد 2 به‌کار برده شده است.

گوگل در سری پرچمدار خود همیشه دو گوشی عرضه می‌کند. اما ظاهراً در سری پیکسل 9 وضعیت تغییر می‌کند. منابع آگاه بازار می‌گویند امسال باید در کنار پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو، و پیکسل 9a که با فاصله عرضه می‌شود، منتظر عضو چهارمی باشیم که یک گوشی تاشو خواهد بود و با نام احتمالی پیکسل 9 پرو فولد در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی تاشو بعدی گوگل ظاهراً عضوی از سری پیکسل 9 خواهد بود

به‌نظر می‌رسد گوگل قصد دارد گوشی تاشو بعدی خود را به‌عنوان یکی از اعضای سری پیکسل 9 به بازار عرضه کند. این بدان معنی است که این دستگاه می‌تواند مشخصاتی در سطح یک گوشی پرچمدار با مشخصات خوب داشته باشد.

گفتنی است اولین مدل گوشی تاشو پیکسل فولد گوگل با سخت‌افزاری نه‌چندان قدرتمند در دسترس کاربران قرار گرفت. قیمت این دستگاه حدود 1800 دلار بود ولی با این قیمت، نمی‌توانست با گوشی‌های هم‌رده خود رقابت کند. حالا به‌نظر می‌رسد گوگل در تلاش است تا در رقابت بازار گوشی‌های تاشو حرفی برای گفتن داشته باشد.

البته باید دید اگر گوشی تاشو بعدی گوگل عضوی از سری پیکسل 9 باشد، آیا قیمت بالاتری خواهد داشت یا خیر. همچنین باید دید این افزایش قیمت احتمالی تا چه حدی خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد گوشی تاشو بعدی گوگل از پردازنده جدیدی نیز برخوردار خواهد بود و طراحی ظاهری آن بیشتر شبیه به سری پیکسل 9 خواهد بود تا سری پیکسل 8.

باید دید درنهایت گوشی تاشدنی بعدی گوگل با چه نام و مشخصاتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین باید دید باتوجه به مشخصات احتمالی قدرتمندتری که این موبایل تاشو خواهد داشت، برچسب قیمت این دستگاه جدید چقدر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی