کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| هر ۵ نماینده ایران به نیمه‌نهایی رسیدند

9:57 - 28 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۳۴۳
کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| هر ۵ نماینده ایران به نیمه‌نهایی رسیدند
نمایندگان کشورمان در مسابقات ۵ وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به مصاف حریفانشان رفته‌اند.

خبرگزاری میزان - رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از ساعت ۹ صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۸ فروردین ماه) در مسابقات ۵ وزن دوم آغاز شده است و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانشان رفته‌اند که هر ۵ کشتی‌گیر کشورمان موفق به حضور در مرحله نیمه‌نهایی شدند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده‌بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

دروزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *