گردنبند هوشمند Limitless Pendant معرفی شد

گردنبند هوشمند Limitless Pendant یکی از دستگاه‌های جدید مرتبط با هوش مصنوعی است که به کاربران کمک می‌کند هرآنچه می‌شنوند، ضبط کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، گجت جدیدی به نام Limitless Pendant معرفی شده است که می‌توان آن را به لباس یا دور گردن آویزان کرد. این وسیله هرآنچه می‌شنوید، ضبط می‌کند. این محصول بخشی از سیستم جامع‌تر Limitless است و روی پلتفرم‌های مختلف عمل می‌کند و به شما امکان دسترسی به داده‌ها در هر دستگاهی را می‌دهد.

ممکن است بهترین تصور برای گردنبند Limitless Pendant این باشد که آن را به‌عنوان دستیاری بدانیم که می‌تواند صداها را به متن تبدیل کند تا آرشیوی کامل و قابل جست‌وجو از اطلاعات ایجاد کند. این دستگاه می‌تواند از این مخزن ضبط‌ها و متون تبدیل‌شده برای برجسته‌سازی نکات مهم استفاده کند یا حتی برای نوشتن پیش‌نویس ایمیل‌ها به دوستان به‌کار رود.

 

Limitless برای تبدیل مفهوم به شیئی فیزیکی با Ammunition، شرکت طراحی صنعتی پشت هدفون‌های Beats by Dr. Dre، همکاری کرده است. تیم طراحی این شرکت در درجه اول روی ایجاد گجتی تمرکز کرده‌ است که استفاده از آن آسان باشد. قالبی که Ammunition و Limitless بر سر آن به توافق رسیدند، گیره گرد ساده‌ای است. آرایه‌ای از میکروفون‌ها در جلو همراه با برد مدار و آهن‌ربایی تعبیه شده است که به نیمه دیگر گیره متصل می‌شود و باتری‌ای با عمر 100 ساعته را در خود جای داده است.

 

گردنبند هوشمند Limitless Pendant با بدنه‌ای دایره‌ای‌شکل از آلومینیوم صیقل‌داده‌شده به‌اندازه ساعت در هشت رنگ عرضه خواهد شد. تیم طراحی این گجت می‌خواست از طراحی مستطیلی‌شکل محصولاتی مانند دستگاه‌های Ai Pin و Rabbit اجتناب کند. کل فرایند طراحی هشت هفته به‌طول انجامید. گیره Limitless با قیمت 99 دلار برای خرید دردسترس قرار دارد. این شرکت انتظار دارد اولین نمونه‌های آن در ماه آگوست برای کاربران ارسال شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.