بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتقاد تند قهرمان المپیک و UFC از غول آمریکایی؛ احمق هستی!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۵

طرفداری | گیبل استیوسون، قهرمان سنگین وزن کشتی در المپیک توکیو، با عدم حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی آمریکا، حضور خود در المپیک پاریس را منتفی کرد. این کشتی‌گیر جوان که به دلیل قرارداد با WWE (اتحادیه جهانی کشتی کج) قادر به حضور در میادین کشتی نیست، بار دیگر بحث داغ انتخاب بین ورزش و سرگرمی را داغ‌تر کرد.

استیوسون که پس از قهرمانی در توکیو ۲۰۲۱ با WWE قرارداد امضا کرد، در سال ۲۰۲۳ با قدرت به دنیای کشتی بازگشت و عنوان قهرمانی آمریکا را از آن خود کرد. با این حال، او به جای حضور در مسابقات جهانی بلگراد و کسب عناوین جدید، راهی دنیای پر زرق و برق WWE شد.

این تصمیم استیوسون در سن ۲۱ سالگی با انتقاد شدید بسیاری از جمله هواداران و کارشناسان کشتی روبرو شده است. بسیاری معتقدند که او می‌توانست به دوران ورزشی پرافتخاری در کشتی ادامه دهد و عناوین بیشتری کسب کند.

هنری سهودو قهرمان کشتی المپیک و UFC با انتقاد شدید از این تصمیم استیوسون گفت:

افرادی مانند گیبل استیوسون از هدر دادن بهترین سال های جوانی خود برای سرگرمی و پول پشیمان خواهند شد. من کشتی گیر سنگین وزنی به چابکی و سرعت او ندیده‌ام. فکر می کنم او می‌توانست یک حرفه استثنایی در کشتی داشته باشد. او می توانست برای دومین بار قهرمان المپیک شود ولی احمق بود و حالا WWE به او اجازه شرکت در آزمون های المپیک را نمی دهد.

این هفته مسابقات انتخابی کشتی در آمریکا برای حضور در المپیک برگزار می شود و مشخص خواهد شد که کدام یک از آمریکایی ها در المپیک پاریس حضور خواهند داشت. مدعی اصلی حضور در بازی ها در وزن تا ۱۲۵ کیلوگرم میسون پریس است.

سال گذشته او در مسابقات جهانی بلگراد شرکت کرد و جای گیبل استیوسون را گرفت و به مدال برنز رسید. او در بلگراد به گنو پتریاشویلی گرجستانی باخت و دردیدار رده بندی عبدالله قربانوف را شکست داد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *