خبرگزاری کار ایران

رئیس بارسلونا نمی‌خواهد ژاوی را از دست بدهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۶۹۰

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، احتمال ادامه همکاری با ژاوی هرناندز را رد نکرد.

به گزارش ایلنا، خوان لاپورتا احتمال ادامه همکاری با ژاوی هرناندز در پایان این فصل را باز گذاشته است. رئیس باشگاه بارسلونا در هفتاد و یکمین جام تنیس کُنده‌دِگودو با "تی‌وی3" صحبت کرد و به نوعی صحبت کرد که احتمال ادامه همکاری با ژاوی را رد نکرد.

رئیس بارسلونا در این مصاحبه گفت:"ما در پایان فصل با آن مواجه می‌شویم. در پایان فصل ما صحبت خواهیم کرد. زمان برای صحبت در مورد آن وجود دارد."

لاپورتا با تمجید از بارسا گفت:"ژاوی سال گذشته ما را با قهرمانی تاریخی در لیگ بسیار خوشحال کرد و بازیکنان این تیم علاوه بر استعدادی که دارند، همیشه تمام تلاش خود را می‌کنند. بارسا هنوز در زنده است. اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، ما در نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهیم بود."

او از هواداران درخواست کرد این تیم را در بازی امشب مقابل پاری سن ژرمن حمایت کنند:"هواداران باید بیایند و تیم را تشویق کنند. این بازیکنان لیاقت آن را دارند. ما به آن‌ها ایمان داریم. به آن‌ها اعتماد کامل داریم و آن‌ها در راه تاریخ سازی هستند. بازیکنان آن را می‌دانند، آگاه هستند و بسیار آماده هستند. آن‌ها سزاوار این استقبال هستند. می‌دانند که باید همه چیز خود را در زمین بگذارند، اما ما(هواداران) باید به آن‌ها کمک کنیم. ما یک بازی عالی در پاریس انجام دادیم. دوست دارم جو استادیوم برای صعود به نیمه نهایی عالی باشد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز