نسل دوم گوشی تاشو گوگل با نام پیکسل 9 پرو فولد عرضه می شود

گوگل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه نسل دوم گوشی تاشو خود، یعنی پیکسل فولد 2، با نام جدید پیکسل 9 پرو فولد در اکتبر سال جاری است.

به‌گزارش تک‌ناک، سال گذشته، گوگل با معرفی گوشی تاشو پیکسل فولد، نخستین گوشی هوشمند تاشو خود را عرضه کرد. انتظار می‌رود این شرکت امسال با دستگاهی جدید، حضورش را در این بخش حفظ کند. پیش‌بینی می‌شد که دستگاه آینده گوگل پیکسل فولد 2 باشد؛ ولی گزارشی جدید حاکی از آن است که نام آن برای فروش به پیکسل 9 پرو فولد تغییر یافته است.

به‌نقل از گیزچاینا، این تغییر نام نشان می‌دهد که گوگل می‌خواهد برداشت مردم از سری گوشی‌های تاشو خود را تغییر دهد. با نام‌گذاری جدید، این دستگاه هم‌ردیف نسل فعلی پرچم‌داران پیکسل قرار می‌گیرد. این موضوع با شایعات رونمایی گوشی تاشو بعدی گوگل در اکتبر و نه در کنفرانس گوگل  I/O در ماه می مطابقت دارد.

با در‌نظر‌گرفتن این موضوع، شاهد رونمایی بزرگ سری پیکسل 9 در اکتبر خواهیم بود. در این ماه، اهالی مانتین‌ویو پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو مکس را به‌همراه پیکسل 9 پرو فولد عرضه خواهند کرد.

براساس گزارش‌ها، پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو مکس جانشینان واقعی پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو هستند. پیکسل 9 پرو گوشی کاملاً جدیدی خواهد بود که اندازه‌اش مشابه پیکسل 9 است. با‌این‌حال، مشخصات این گوشی با ارتقاهایی همراه خواهد بود که معمولاً برای نسخه‌های Pro در نظر گرفته می‌شود. درنهایت، پیکسل 9 پرو فولد جدیدترین تلاش این شرکت در بازار گوشی‌های تاشو خواهد بود. هر چهار گوشی هوشمند از تراشه جدید Tensor G4 بهره‌مند خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.