اچ‌پی مانیتور جدید ارزان قیمت Omen D27qs را عرضه کرد

اچ‌پی مانیتور جدید Omen D27qs را رونمایی کرده که برای کاربران دارای بودجه محدود طراحی شده است. در‌حال‌حاضر، این مانیتور با قیمت تقریباً 124 دلار برای پیش‌سفارش در‌دسترس است.

به‌گزارش تک‌ناک، اچ‌پی مانیتور جدیدی به نام Omen D27qs را به خط‌تولید مانیتورهای Omen خود اضافه کرده است که در بازار چین عرضه می‌شود. هم‌اکنون امکان پیش‌سفارش این مانیتور در وب‌سایت JD.com با قیمت ۸۹۹ یوان (حدود ۱۲۴ دلار آمریکا) فراهم است.

گیزموچاینا می‌نویسد که این مانیتور به پنل ۲۷ اینچی 2K IPS با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز است. پنل IPS با عمق رنگ ۸ بیت و زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه نمایش رنگ‌های زنده با بازتولید رنگ ثابت از موقعیت‌های مختلف را وعده می‌دهد.

نرخ نوسازی این مانیتور ۱۰۰ هرتز است که تصاویری روان‌تر را درمقایسه‌با مانیتورهای سنتی ۶۰ هرتز ارائه می‌دهد. این ویژگی می‌تواند در بازی‌های پر‌سرعت مفید باشد که در آن‌ها هر فریم اهمیت دارد. اگرچه این بیشترین نرخ نوسازی موجود در بازار نیست، D27qs درمقایسه‌با مانیتورهای استاندارد ارتقای درخورتوجهی برای داشتن تجربه بازی پاسخ‌گوتر ارائه می‌دهد.

برای راحتی چشم، D27qs از ویژگی‌هایی نظیر صفحه‌نمایش بدون سوسو‌زدن و تنظیم کاهش نور آبی می‌شود. این ویژگی‌ها با تنظیم میزان نور آبی ساطع‌شده و ارائه تصاویری بدون سوسوزدن، به کاهش خستگی چشم در استفاده طولانی‌مدت کمک می‌کنند. همچنین، مانیتور یادشده برای پاسخ‌گویی به شرایط و نیازهای مختلف مشاهده به حالت‌های مختلفی مانند حالت مطالعه و حالت شب مجهز شده است.

مانیتور Omen D27qs اچ‌پی در بالا و چپ و راست حاشیه‌های بسیار کمی دارد که باعث افزایش فضای قابل استفاده صفحه‌نمایش می‌شود. برای انعطاف‌پذیری بیشتر، D27qs از پایه‌ای برخوردار است که به کاربران امکان می‌دهد تا صفحه‌نمایش را از ۵- تا ۲۰+ درجه تنظیم کنند. علاوه‌بر‌این، این مانیتور را می‌توان روی دیوار نیز نصب کرد.

HP Omen D27qs به چندین گزینه اتصال، ازجمله ۲ پورت HDMI و ۱ پورت DP مجهز شده است که برای اتصال به انواع دستگاه‌هایی مانند کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ‌ها و کنسول‌های بازی مناسب است. همچنین، این مانیتور از خروجی صدای ۳/۵ میلی‌متری داخلی برای اتصال هدفون یا بلندگو بهره می‌برد. HP برای مانیتور جدیدش سه سال گارانتی در نظر گرفته است که شامل تعویض رایگان قطعات یدکی و پشتیبانی فنی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.