شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تیزر بیوک GL8
فیس‌لیفتی مبتنی بر زبان طراحی جدید برند

کمپین تبلیاتی بیوک برای مدل GL8 Lu Zun به شکلی ناگهانی پایان یافت چون وزیر صنعت و فناوری اطلاعات چین خود دست به کار شده و این مینی‌ون جدید را معرفی کرد. بیوک GL8 جا پای مدل پیشین خود می‌گذارد اما اکنون از زبان طراحی جدید کمپانی بهره می‌‌برد.

تغییرات ناشی از زبان طراحی تازه را می‌توان سریعا شناسایی کرد. فیس‌لیفت جدید از یک جلوپنجره بسیار بزرگ ذوزنقه‌ای و چراغ‌های باریک‌تر بهره می‌برد و روی کاپوت جدید آن، لوگوی تازه بیوک دیده می‌شود. با حرکت به سمت عقب خودرو، دستگیره‌های در جدید که اکنون کمی پنهان شده‌اند قرار دارند و اگرچه نمای عقب خودرو به اندازه جلوی آن دچار تحول نشده، اما چراغ‌های عقب جدید با رگه‌های باریک کرومی و نام برند در بالای لوگوی مینی‌مالیستی آن، ظاهر جذاب‌تری به خودرو بخشیده‌اند.

AutomobileFa Buick GL8 Comparison 14030128



علاوه بر نسخه استاندارد، یک نسخه لوکس و گران از بیوک GL8 نیز به نام Avenir عرضه خواهد شد. در حال حاضر، اطلاعات کمی از این نسخه در دسترس است اما به نظر می‌رسد که ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و جلوپنجره کمی متفاوت از ویژگی‌های اصلی ظاهر آن باشد. چرخ‌های مخصوص و نشان Avenir در بالای فندر جلو دیگر عناصر این نسخه را تشکیل می‌دهند.

طول و عرض بیوک GL8 به ترتیب به ۵۲۱۹ میلی‌متر و ۱۸۷۸ میلی‌متر می‌رسد. ارتفاع آن هم ۱۸۰۷ میلی‌متر اعلام شده و فاصله بین‌محورهای خودرو ۳۰۸۸ میلی‌متر است. از لحاظ ابعاد، فیس‌لیفت جدید این مینی‌ون تفاوتی با مدل پیشین خود ندارد.

 



در زیر کاپوت بیوک GL8، یک پیشرانه هایبریدی متشکل از یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر قرار دارد. بیوک جزییات چندانی درباره مشخصات فنی خودرو افشا نکرده و صرفا گفته که قدرت خروجی آن به ۲۰۸ اسب بخار می‌رسد و حداکثر سرعت آن هم ۱۸۰ کیلومتر در ساعت است. بیوک عرضه نسخه پلاگ‌این هایبریدی را هم تایید کرده و به نظر می‌رسد که در نمایشگاه چین که اواخر این ماه برگزار می‌شود، شاهد رونمایی رسمی و معرفی کامل این مدل و نسخه‌های مختلف آن خواهیم بود.

نظر دهید


در همین زمینه