اردن به خیانت بزرگش علیه سپاه پاسداران اعتراف کرد!

وزیر خارجه اردن در مواضعی به مشارکت این کشور در هدف قرار دادن موشک‌های ایران اذعان کرد.

اردن به خیانت بزرگش علیه سپاه پاسداران اعتراف کرد!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، در پی فشار محافل سیاسی و رسانه‌ای و شخصیت‌های عربی و اسلامی در پی افشای نهادهای نظامی و رسانه‌ای از نقش مشکوک اردن در مشارکت در رهگیری برخی موشک‌های سپاه پاسداران در عملیات ضد صهیونیستی شنبه شب، وزیر امور خارجه اردن شامگاه دوشنبه به مشارکت این کشور در رهگیری موشک‌های ایران اذعان کرد.

شبکه خبری المیادین شامگاه دوشنبه گزارش داد که «أیمن الصفدی»، وزیر امور خارجه اردن شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با شبکه آمریکایی «سی ان ان» اذعان کرد که کشورش در رهگیری شماری از پهپادهای پرتاب‌شده از سوی ایران ضد رژیم صهیونیستی، به رژیم اسرائیل کمک کرده است.

این دیپلمات بلندپایه اردنی در سخنانی گفت: اردن از همه ابزارها برای رهگیری هرگونه پرتابه‌ای که حریم هوایی این کشور را نقض کند استفاده خواهد کرد.

وزیر خارجه اردن گفت: «هر شیء که وارد آسمان ما شود، حریم هوایی ما را نقض کند، به اعتقاد ما خطری برای اردن است، برای پایان دادن به این تهدید هر کاری که در حد توانمان باشد انجام خواهیم داد.»

او افزود: ما کاری را انجام می‌دهیم که باید انجام دهیم (و ما) بدون توجه به اینکه این پهپادها از اسرائیل، ایران یا هر کشور دیگری باشند، همین کار را انجام خواهیم داد. وی افزود: اولویت ما حفاظت از اردن است.

منبع: مهر

ت ت
کدخبر: 210203 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها