۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت

کسوت بازنشستگی بر قامت مرد محبوب رویدادهای مخابرات ایران

ICTPRESS - مدیر محبوب رویدادهای شرکت مخابرات ایران به افتخار بازنشستگی نائل شد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از شارا، اصغر کامیار رئیس اداره رویدادهای شرکت مخابرات ایران پس از ۳۰ سال نقش‌آفرینی در برگزاری رویدادهای مهم و تاریخی داخلی و خارجی حوزه فناوری اطلاعات‌ و‌ ارتباطات کشور، به جرگه بازنشستگان پیوست.


صبوری و متانت، تدبیر و درایت، حسن خلق و ارتباطات عمیق با همکاران درون و برون سازمانی و تعهد و حس مسئولیت‌پذیری بالای او موجب شد تا حساس‌ترین رویدادها از جمله برگزاری اجلاس ITU، نشست های دوره ای APT، افتتاح و بهره‌برداری پروژه TIA در کشور ترکمنستان، برپایی غرفه شرکت مخابرات در نمایشگاه کره جنوبی در بندر ساحلی بوسان، هماهنگی و زمینه سازی مطلوب 20 بازدید و افتتاحیه ها با حضور ریاست جمهوری و معاون اول وی، برگزاری صدها نمایشگاه بین المللی و داخلی با تلاش ها و برنامه‌ریزی‌های مدون مرد حرفه‌ای عرصه رویدادها، منطبق با استانداردهای تخصصی حوزه روابط‌ عمومی به ثمر نشیند.

کامیار همچنین نماینده وزارت ارتباطات و عضو کمیته تشکیل پیشخوان‌های دولت را بواسطه دایره گسترده دوستانی که در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات داشت برعهده گرفت و همواره فراتر از رسالت‌ها و ماموریت‌های سازمانی خود در سایر امور نیز خدمتگزار و رافع مشکلات سایر همکاران بود.

حساسیت‌های بالا برای انجام کار به بهترین حالت و دلسوزی ذاتی وی موجب شد تا خود تبدیل به برندی برای ارتقای برند شرکت مخابرات ایران شود.

اصغر کامیار مردی برای تمام فصول است و امید آن می‌رود تا در فصل جدید زندگی همچنان در سایر عرصه‌ها رویدادآفرین باشد.

نظرات : 0

ثبت نظر

90625