موتورولا اج ۵۰ اولترا و اج ۵۰ فیوژن رونمایی شدند - تکفارس 
موتورولا اج ۵۰ اولترا و اج ۵۰ فیوژن رونمایی شدند - تکفارس 
موتورولا اج ۵۰ اولترا و اج ۵۰ فیوژن رونمایی شدند - تکفارس 

موتورولا اج ۵۰ اولترا و اج ۵۰ فیوژن رونمایی شدند

افشین نوری
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - 15:20
موتورولا اج 50 اولترا

موتورولا از گوشی‌های جدید موتورولا اج ۵۰ اولترا و اج ۵۰ فیوژن رونمایی کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات این گوشی‌ها بیشتر آشنا شویم.

موتورولا اج ۵۰ اولترا دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی P-OLED با رزولوشن ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است و از حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیت و فناوری +HDR10 با عمق رنگ ۱۰ بیت پشتیبانی می‌کند.

در داخل این گوشی از تراشه  اسنپدراگون ۸s نسل ۳ در کنار ۱۲/۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲/۱۰۲۴ گیگابایت حافظه داخلی UFS 4.0 استفاده شده است.

موتورولا اج 50 اولترا

در پنل پشتی آن یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۱.۳ اینچی و قابلیت لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر و یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۲ درجه‌ وجود دارد.

موتورولا اج ۵۰ اولترا دارای دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی است که همانند دوربین اصلی پشت قادر به  فیلمبرداری ۱۰۸۰p اسلوموشن می‌باشد.

این گوشی دارای پوشش محافظ گوریلا گلس ویکتوس و یک لایه ضد لک است و از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار پشتیبانی می‌کند. همچنین منبع تغذیه آن یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی ۱۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات است.

موتورولا اج ۵۰ اولترا دارای قیمت پایه ۱۰۰۰ یورو است و به‌زودی عرضه می‌شود.

موتورولا اج ۵۰ فیوژن دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی P-OLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. پردازش این گوشی را تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۲ در کنار ۸/۱۲ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 بر عهده دارد.

موتورولا اج 50 اولترا

این گوشی در پنل پشتی خود دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و یک دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ است و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در جلو دارد.

موتورولا اج ۵۰ فیوژن مجهز به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۵ وات است و با قیمت پایه ۴۰۰ یورو عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید