تشریح برنامه‌های کانون اتومبیلرانی در ۱۴۰۳

جلسات ارائه گزارش و مرور عملکرد و اقدامات شاخص واحدها و بخش‌های مختلف کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در سال ۱۴۰۲ و طرح‌ها و برنامه‌های سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

تشریح برنامه‌های کانون اتومبیلرانی در ۱۴۰۳

در این جلسات که در ادامه نشست‌های ستاد برنامه‌ریزی تحولی و کمیسیون ارزیابی طرح‌ها و پروژه‌های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در سالن کنفرانس ساختمان آزادی برگزار شد، دکتر محمدحسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مدیران بخش‌های مختلف کانون به همراه جمعی از کارشناسان حضور داشتند.

بر اساس گزارش ارائه شده در این جلسات، تسهیل در تردد گردشگران خارجی با موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی سی و اتومبیل‌های بالای ۲۵۰۰ سی سی، برگزاری رالی تور گردشگری خزر تا خلیج‌فارس، توسعه سبد خدمات سفر در بستر وب، اخذ کرسی‌های جدید در ساختار فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی، توسعه شبکه فروش کارنه برون مرزی عراق و ارمنستان، پیگیری راه‌اندازی و تثبیت نمایندگی در برخی کشورها و تولید سوپر اپلکیشن ویژه خدمات کانون به عنوان برنامه‌های شاخص بخش‌های مختلف کانون در سال ۱۴۰۳ معرفی شد که با توجه به تأکید مدیرعامل کانون، با نگاه تحولی و نوآورانه برنامه‌ریزی و اجرا خواهند شد.

دکتر محمدحسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در این جلسات با تأکید بر اهمیت موضوع برنامه‌ریزی و حرکت بر مدار آن برای پیشبرد اهداف و تحقق اساسنامه کانون گفت: طی دو سه سال گذشته سرنوشت خوبی برای واحدها و بخش‌های کانون رقم خورد و مدیران تلاش کردند تا بر اساس سیاست‌های ابلاغی عمل کنند.

او در ادامه اظهارکرد: اجرای فعالیت‌ها با برنامه‌ریزی ولو با اجرای با تاخیر زمانی شایسته تر از عملکرد بدون برنامه است و همین موضوع نقش مهم برنامه‌ریزی را اثبات می‌کند.

جلسات ستاد برنامه‌ریزی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در سال ۱۴۰۳ با مشارکت واحدهای صف و ستادی در روزهای گذشته برای دومین هفته پیاپی برگزار شد.

مدیران واحدهای ارتباطات و توسعه همکاری‌های بین‌المللی، مدیریت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات، توسعه مدیریت و منابع، توسعه تجاری و نظارت بر شرکت‌ها در جلسات جداگانه، گزارش‌های اجمالی از فعالیت‌ها و اقدامات واحد تحت امر خود را در حضور محمدحسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و اعضای ستاد برنامه‌ریزی کانون ارائه کردند.

در این جلسات همچنین، برنامه‌های اجرایی و اقدامات پیش روی واحدها در سال ۱۴۰۳ مطرح و مورد بحث، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر