ورود حیوانات خانگی به این پارک‌ها ممنوع شد

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد: این موضوع به جهت حضور خانواده‌ها در پارک‌ها است و به همین جهت در ورودی پارک‌های سطح شهر تهران، تابلو‌هایی مبنی بر عدم ورود سگ‌ها و حیوانات خانگی به پارک‌ها نصب شده است.
ورود حیوانات خانگی به این پارک‌ها ممنوع شد
کد خبر : ۶۳۰۶۰

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به حضور خانواده‌ها اعم از کودکان، زنان و سالمندان در بوستان‌ها و پارک‌ها گفت: به همین جهت و در راستای حمایت از خانواده‌ها، ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است.

حسین نظری؛ امروز در حاشیه برگزاری دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولویت شهر، نظافت و آراستگی است و به همین جهت امروز گزارشی از اقدامات انجام شده در معاون خدمات شهری شهرداری تهران و زیرمجموعه این معاونت در قالب استقبال از بهار، ماه مبارک رمضان، عید سعید فطر و ... به اعضای شورا ارائه شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به کاهش تماس شهروندان در بحث نظافت شهر تصریح کرد: تا قبل از این دوره از مدیریت شهری، تماس‌های زیادی از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ در ارتباط با عدم نظافت معابر وجود داشت که خوشبختانه با تلاش‌هایی که تاکنون صورت گرفته این تماس‌ها کاهش یافته و انشاءالله این رویه ادامه‌دار خواهد بود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تردد حیوانات خانگی از جمله سگ‌ها در بوستان‌ها ممنوع است تاکید کرد: این موضوع به جهت حضور خانواده‌ها در پارک‌ها است و به همین جهت در ورودی پارک‌های سطح شهر تهران، تابلو‌هایی مبنی بر عدم ورود سگ‌ها و حیوانات خانگی به پارک‌ها نصب شده است.

نظری ادامه داد: موضوع سگ‌های بلاصاحب تکلیف آن‌ها مشخص است و در بخش سگ‌های ولگرد هم ابلاغیه‌ای توسط وزارت کشور ابلاغ شده است. همچنین در موضوع موش‌ها نیز طبق دستورالعمل‌ها و بر اساس قرارداد‌هایی که با پیمانکاران بسته شده، عمل می‌شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر