جام گرفتن جواد نکونام و استقلال در ورزشگاه خالی؟ | روزنو

Roozno | پایگاه خبری تحلیلی روزنو

به روز شده در: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۶۱۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
اگر سرنوشت قهرمانی لیگ برتر به هفته پایانی کشیده شود، هیچ بعید نیست استقلال در صورت فتح لیگ بیست و سوم شرایط عجیبی را تجربه کند.

رقابت استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی لیگ برتر همچنان ادامه دارد و فعلاً آبی‌پوشان بالاتر از حریف سنتی خود در جدول رده‌بندی قرار دارند.

رقابت تنگاتنگ آبی و قرمز ادامه دارد و اگر به هفته پایانی کشیده شود آنگاه استقلال با شرایط بسیار خاصی مواجه خواهد شد. استقلال در هفته سی‌ام این فصل مهمان پیکان تهران خواهد بود و بر اساس برنامه‌ای که سازمان لیگ تا اینجای کار روی آن پافشاری کرده، ورزشگاه محل برگزاری دیدارها تغییر پیدا نمی‌کند بنابراین اگر چنین اتفاقی رخ بدهد آبی پوشان پایتخت باید در هفته آخر رقابت‌های لیگ بیست و سوم در ورزشگاه شهید دستگردی و البته بدون حضور تماشاگران به مصاف مردان رضا عنایتی بروند.

اگر چنین اتفاقی رخ بدهد و استقلال قهرمان لیگ برتر شود، برای نخستین بار غیر از دوران کرونا شاهد خواهیم بود که یک تیم در ورزشگاه بی‌ تماشاگر قهرمانی خودش را جشن گرفته و جواد نکونام همراه با شاگردانش در یک فضای عجیب و غریب کاپ قهرمانی را بالای سر خودشان خواهند برد. البته حالا تا آن زمان فرصت زیادی باقی مانده و باید ببینیم شرایط تا هفته پایانی لیگ برتر به چه شکل جلو می‌رود.

عکس روز
خبر های روز