محبوب ترین میز تلویزیون زیر ۵ میلیون تومان

Une famille devant la table de télévision 2-کاماپرس

در بحث دکوراسیون داخلی، میز تلوزیون یکی از وسایلی است که همواره به چشم می‌آید. در خرید این محصول، توجه به سبک طراحی داخلی محیط خانه و ابعاد میز و تلوزیون اهمیت دارد. بهتر است در انتخاب میز به جنس متریال استفاده شده در میز تلوزیون نیز دقت کرد تا این محصول ماندگاری بالاتری داشته‌ باشد؛ در این زمینه جنس ام دی اف گزینه مناسب و محبوبی محسوب می‌شود. میزهایی با سبک مدرن و طراحی ساده در سالیان اخیر مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌‌اند. چنانچه کاربر با محدودیت فضایی روبروست، بهتر است از رنگ چوب روشن‌تر استفاده کند تا فضا بازتر و دلبازتر دیده‌ شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 تلوزیون محبوب زیر 5 میلیون تومان می‌پردازد.

میز تلویزیون مدل TV New 01

این مدل میز تلوزیون، هنگام تهیه این گزارش حدود 4 میلیون و 400 هزارتومان قیمت دارد. این محصول با جنس MDF، از استحکام خوبی برخوردار است. طول این میز تلوزیون 180 و عرض آن 40 سانتی متر بوده و مناسب تلوزیون‌های 50 تا 65 اینچ است. این محصول 5 کیلوگرم وزن دارد و کشوهای آن با حرکتی نرم، به آرامی باز و بسته می‌شوند.

میز تلویزیون مدل TV New 01-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

میز تلویزیون مدل ASHX BANDI

این مدل میز تلوزیون حدود 4 میلیون و 200 هزارتومان قیمت دارد. جنس رویه این میز از چوب فرآوری شده ام دی اف است. در طراحی آن، یک کشوی مخفی به کار رفته که نمای مدرن و شیکی به آن داده و در عین حال با جای دادن لوازم جانبی و خرده ریزها درون خود، نظم روی میز را حفظ می‌کند. ابعاد این میز 150×40 سانتی متر بوده و مناسب تلوزیون‌های 32 تا 64 اینچ است.

میز تلویزیون مدل ASHX BANDI-کاماپرس

میز تلویزیون مدل T.S001

این میز تلوزیون با قیمت حدودی 3 میلیون و 700 هزار تومان در بازار موجود است. این محصول با طراحی مینیمال، از چوب ام دی اف ساخته شده و دو کشوی مجزا با قفل مگنتی دارد. این میز تلوزیون دو شلف برای گذاشتن گیرنده دیجیتال و لوازم اینچنینی نیز دارد. این مدل میز در ابعاد 150×40 ساخته شده و مناسب تلوزیون‌های 32 تا حداکثر 64 اینچ است.

میز تلویزیون مدل T.S001-کاماپرس

میز تلویزیون دیواری مدل w.b0013

این مدل میز تلوزیون با قیمت حدودی 3 میلیون و 700 هزارتومان طراحی مینیمال و جذابی دارد و مناسب دکوراسیون مدرن است. این محصول با طول 160 و عرض 30 و ارتفاع 30 سانتی متری مناسب تلوزیون‌های حداکثر تا 62 اینچ در نظر گرفته می‌شود. این مدل میز تلوزیون از نوع دیواری است و از این رو مناسب خانواده‌هایی با فرزند کوچک است؛ چرا که دسترسی کودکان را به دکوری‌های روی میز محدود می‌کند. جنس این محصول از ام دی اف درجه یک ساخته شده و در مقابل ایجاد خش مقاوم است.

میز تلویزیون دیواری مدل w.b0013-کاماپرس

میز تلویزیون مدل 106

این مدل میز تلوزیون را می‌توان با قیمت حدودی 3 میلیون و 450 هزارتومان خریداری کرد. رویه میز از جنس ام دی اف است. این محصول با ابعاد 150×36 سانتی متر، مناسب فضاهای محدود بوده و البته متناسب با تلوزیون کاربر، طول این میز هنگام سفارش تا 235 سانتی متر نیز قابل افزایش است. پایه‌های این میز از جنس فلز مقاوم طراحی شده و دو کشو نیز در آن با دستگیره‌های شیک تعبیه می‌شود.

میز تلویزیون مدل 106-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز