۴ سرم روشن کننده پرفروش مخصوص پوست چرب

۴ سرم روشن کننده مخصوص پوست چرب

پوست‌های چرب اغلب با چالش‌هایی مانند آکنه، کدری و تیرگی پوست، کم آبی و … مواجه می‌شود. سرم‌های روشن‌کننده که به طور خاص برای پوست‌های چرب فرموله شده‌اند، می‌توانند باهدف قراردادن لکه‌های تیره، به‌حداقل‌رساندن تولید چربی اضافی و ایجاد رنگ روشن‌تر و یکدست‌تر، به رفع این نگرانی‌ها کمک کنند.

کاماپرس در این گزارش، ۴ سرم روشن کننده مخصوص پوست چرب را معرفی می‌کند.

1-سرم روشن کننده ویتامین C TruSkin

سرم ویتامین C TruSkin با ترکیبی قوی از ویتامین C، اسید هیالورونیک و ویتامین E فرموله شده تا پوست‌های چرب را روشن و جوان کند. این سرم به کاهش ظاهر لکه‌های تیره، اسکارهای آکنه و آسیب‌های ناشی از نور خورشید کمک می‌کند و درعین‌حال تولید کلاژن را برای داشتن پوستی جوان‌تر تقویت می‌کند. فرمول سبک‌وزن آن به‌سرعت جذب پوست می‌شود بدون اینکه اثری از چربی باقی بگذارد، آن را برای انواع پوست‌های چرب مناسب می‌کند. قیمت این محصول ۴۸۰ هزار تومان است.

مزایا: روشن‌کننده پوست، کاهش هایپرپیگمانتاسیون، افزایش تولید کلاژن، فرمول سبک‌وزن

1-سرم روشن کننده ویتامین C TruSkin

راز آسمان پایتخت

2-سرم روشن کننده تونینگ اسید معمولی گلیکولیک ۷٪

محلول تونینگ اسید گلیکولیک معمولی ۷% یک سرم لایه بردار ملایم است که به بهبود بافت پوست و کاهش ظاهر لکه‌های تیره و اسکار آکنه کمک می‌کند. این سرم حاوی اسید گلیکولیک، یک AHA قوی است که سطح پوست را لایه‌برداری می‌کند تا پوست صاف‌تر و روشن‌تر زیر آن نمایان شود. همچنین به باز کردن منافذ و کاهش تولید چربی اضافی کمک می‌کند و آن را به انتخابی عالی برای انواع پوست‌های چرب تبدیل می‌کند. قیمت این محصول ۱ میلیون و ۱۵۹ هزار تومان است.

مزایا: لایه‌برداری پوست، کاهش هایپرپیگمانتاسیون، باز کردن منافذ پوست، به‌حداقل‌رساندن تولید چربی اضافی

بیشتر بخوانید:

2-سرم روسن کننده تونینگ اسید معمولی گلیکولیک ۷٪

3-سرم روشن کننده پوست نیاسینامید 10% Paula’s Choice

Paula’s Choice Niacinamide Booster یک سرم بسیار غلیظ است که به تنظیم تولید چربی، به‌حداقل‌رساندن منافذ و کاهش ظاهر لکه‌های تیره و قرمزی کمک می‌کند. سرم حاوی ۱۰٪ نیاسینامید است، نوعی ویتامین B3 که به تقویت سد پوست کمک می‌کند و در نتیجه پوستی صاف‌تر و یکنواخت‌تر ایجاد می‌کند. همچنین حاوی ترکیبات تسکین‌دهنده و آنتی‌اکسیدانی برای آرامش و محافظت از پوست است. قیمت این محصول ۷۴۷ هزار تومان است.

مزایا: تنظیم‌کننده تولید چربی، به‌حداقل‌رساندن منافذ، تقویت سد پوستی

3-روشن کننده پوست نیاسینامید 10% Paula's Choice

4-سرم روشن کننده پوست La Roche-Posay Effaclar

سرم روشن کننده پوست Effaclar La Roche-Posay یک درمان هدفمند برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه است که به کاهش ظاهر لکه‌ها، لکه‌های تیره و چربی اضافی کمک می‌کند. سرم حاوی اسید سالیسیلیک، پوست را لایه‌برداری کرده و منافذ را باز می‌کند تا از جوش‌ها جلوگیری کند. همچنین حاوی گلیسیرین و نیاسینامید برای آبرسانی و تسکین پوست است و باعث شفافیت و درخشندگی پوست می‌شود. قیمت این محصول ۱ میلیون و 80 هزار تومان است.

مزایا: لایه‌برداری پوست، باز کردن منافذ، کاهش لک، آبرسانی و تسکین پوست

4-سرم روشن کننده پوست La Roche-Posay Effaclar

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیداروخانه روشامثبت سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز