خبرگزاری کار ایران

۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۴۲۷ نفر

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۹۴۶

​رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به ۴۲۷ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در ۸ استان کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ صادق محمودی افزود: در ۲۸ فروردین ماه ، ۷ استان بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان، یزد و کیش  تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی اضافه کرد: در این بین نیروهای این جمعیت  طی ۳۲ مورد عملیات امداد و نجات به ۴۲۷  نفر متأثر امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر ۷۳ نفر از متاثرین را اسکان اضطراری دادند ،۵ نفر به مناطق امن انتقال، و از   آب ۸ واحد مسکونی را  تخلیه کردند.

وی اظهار داشت: ۳۶۷ کیلوگرم نایلون،۶۶ تخته پتو،  ۱۰۵، ۷۱ تخته موکت، ۳۴ بسته غذایی و ۲۰ دستگاه چادر توسط نیروهای امدادی در بین متأثرین توزیع شد.

صادق محمودی بیان کرد: ۴۶تیم عملیاتی متشکل ۲۳۲ امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و  به متأثرین امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از هموطنان عزیز خواست از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند. و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز