بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدهادی ساروی با شکست حریف قزاقستانی‌اش مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کرد. او که پیش از این 9 بر صفر بالتمونخ مغول و 8 بر صفر یئول ون از کره جنوبی را برده بود، در فینال وزن 97 کیلوگرم قهرمانی آسیا مقابل یوسوف ماتسی‌اف قزاق قرار گرفت که این کشتی را 9 بر صفر برد و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا چهار فینالیست و یک کشتی‌گیر در رده‌بندی داشت که امیررضا ده‌بزرگی با شکست حریفش صاحب مدال برنز وزن 60 کیلوگرم شد و سعید اسماعیلی هم با غلبه بر حریف قرقیزستانی در فینال 67 کیلوگرم به مدال طلای آسیا رسید، اما محمدرضا رستمی و رسول گرمسیری فینال اوزان 72 و 82 کیلوگرم را به حریفان ژاپنی‌شان باختند.

پایان‌بخش کشتی‌های امروز برای تیم ملی فرنگی کشورمان هم فینال 97 کیلوگرم بود که ساروی این مسابقه را به سود خود تمام کرد و قهرمان آسیا شد.

در روز اول این مسابقات هم ناصر علیزاده و امین میرزازاده در 87 و 130 کیلوگرم به نشان طلا رسیدند، پویا دادمرز در 55 کیلوگرم صاحب نشان نقره شد و ایمان محمدی در 63 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

به این ترتیب شاگردان حسن رنگرز با چهار طلای اسماعیلی، علیزاده، ساروی و میرزازاده و سه نقره دادمرز، رستمی و گرمسیری و دو برنز ده‌بزرگی و محمدی و مجموع 9 مدال به کار خود در پیکارهای آسیایی خاتمه دادند.

۲۵۸ ۲۵۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *