5 رنگ دیوار پرطرفدار برای اتاق های تاریک و کم نور

5 رنگ دیوار پرطرفدار برای اتاق های تاریک و کم نور کاماپرس

انتخاب رنگ دیوار برای اتاق‌هایی با نور کم، یک چالش خسته‌کننده برای کسانی است که در مسیر طراحی یا تعویض دکور خانه خود هستند. تاریکی این اتاق‌ها باعث‌شده تا بیشتر رنگ‌ها به سختی روی آن‌ها بنشیند که درنتیجه آن، خرید سایر اجزا و لوازم، که بتوانند یک دکور جذاب ایجاد کنند، نیز تقریبا غیرممکن است.

یکی از متداول‌ترین روش‌هایی که برای مقابله با این مشکل به کار گرفته می‌شود، استفاده از رنگ‌های بسیار روشن برای روشن نشان دادن محیط است. اما برخلاف تصور، کارشناسان رنگ ساختمان باور دارند به جای اینکه با تاریکی مبازه کنید و سعی در ایجاد توهم روشنایی داشته باشید، سعی کنید آن را بپذیرید و فضا را در تناسبی متعادل با همه اجزا بچینید.

کاماپرس در این گزارش، 5 رنگ دیوار پرطرفدار برای اتاق‌های تاریک و کم‌نور را با جست‌وجو در وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات رنگ ساختمان، معرفی می‌کند.

رنگ دیوار ذغالی

ممکن است صحبت درباره یکی از طیف‌های مشکی بین گزینه‌ها کمی عجیب به‌نظز برسد؛ اما جالب است بدانید انتخاب رنگی از این محدوده در فضاهای کم‌نور، بنا به نظر رنگ‌شناسان، باعث عقب‌نشینی تاریکی شده و نما را بیشتر می‌کند.

دقت کنید که هر نوع از رنگ ذغالی در این‌جا مدنظر ما نیست؛ درواقع برای به دست آوردن این رنگ باید مشکی با درصدی از رنگ سفید مخلوط شود و نکته مهم دقیقا در میزان ترکیب این دو با یکدیگر است که باید با مهارت انجام شود. اگر سقف اتاق کوچک است پیشنهاد می‌کنیم برای نمای بیشتر وسایل، چوب آنها را نیز با همین رنگ، رنگ‌آمیزی کنید.

راز آسمان پایتخت

رنگ دیوار ذغالی کاماپرس

بیشتر بخوانید:

رنگ دیوار بادمجانی

این رنگ درواقع یک ترکیب دلپذیر از نوعی بنفش با قرمز است که نتیجه نهایی را تا حد زیادی رمانتیک و رویایی جلوه می‌دهد. رنگ بادمجانی درکنار حس تجمل و قدرتی که به محیط ارائه می‌کند، صمیمیت و گرمای فضا را نیز تاحد زیادی افزایش می‌دهد.

رنگ دیوار بادمجانی کاماپرس

رنگ دیوار شیری

اگر به دنبال یک انتخاب مطمئن برای دیوار اتاق هستید، رنگ‌های خنثی از جمله شیری، گزینه ایده‌الی برای شما است. این رنگ‌ها اتاق‌هایی با نور محدود را بازتر نشان می‌دهند و می‌توانند با اکسسوری‌های متنوعی تزئین شوند. برای القای گرمای بیشتر به اتاق با رنگ شیری، استفاده از سایه‌هایی مانند نارنجی و زرد نیز پیشنهاد شده است.

رنگ دیوار شیری کاماپرس

رنگ دیوار خردلی

رنگ‌های شاد برای فضاهای کم‌نور این فرصت را به آن‌ها می‌دهد تا ظرفیت زیبایی خود را به شکل کامل‌تری نشان بدهند. هرچه این رنگ‌ها بهتر با سایه‌های سیاه‌رنگ ترکیب شوند، صمیمت فضا را بیشتر می‌کنند. انتخاب این رنگ‌ها همچنین احساسی از شادی را به محیط القا می‌کند و معمولا برای اتاق‌های در معرض دید و اتاق کودک کاربرد دارد.

رنگ دیوار خردلی کاماپرس

رنگ دیوار آجری

حسی شبیه به خانه‌هایی با تم روستایی و آرامش‌بخش، همان انرژی است که بعد از دیدن عکس اتاق‌هایی با رنگ دیوار آجری دریافت می‌کنید. این رنگ جسورانه درعین آرامی خود، جنب‌وجوش خاصی دارد که اجزای مختلف را در تعادل با یکدیگر قرار می‌دهد.

در اینجا نیز انتخاب سایه مناسب در ترکیب با قرمز آجری یک تصمیم حرفه‌ای است که نیاز به مشورت با متخصصان دارد؛ با این‌حال یک سایه رایج که معمولا نمای خوبی درکنار آجری ایجاد می‌کند، خاکستری و قهوه‌ای است که در هماهنگی با رنگ چوب مبلمان باشد.

رنگ دیوار آجری کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : آچارهاسپاردهوم سرویز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز