این دوربین ۳۶۰ درجه فیلم‌برداری 8K دارد

سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
دوربین Insta360 X4
اکشن‌کم جدید Insta360 X4 با قابلیت‌های جذاب ازجمله فیلم‌برداری 8K در حالت ۳۶۰ درجه معرفی شد.
تبلیغات

شرکت Insta360 در بخش اکشن‌کم‌ها ازنظر محبوبیت همچنان در جایگاه بعد از GoPro قرار می‌گیرد؛ اما برای افرادی که به‌دنبال دوربین باکیفیت هستند، برند مطمئنی محسوب می‌شود. این شرکت اکنون اکشن‌کم جدید خود را با نام Insta360 X4 رونمایی کرده است.

Insta360 X4 درمقایسه‌با X3 چندین ویژگی جدید به‌ارمغان آورده که مهم‌ترین آن، قابلیت فیلم‌برداری ۳۶۰ درجه‌ با وضوح 8K و نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه است. در مقام مقایسه، نسل قبلی این محصول از فیلم‌برداری 5.7K/30fps پشتیبانی می‌کرد.

دوربین جدید امکان فیلم‌برداری با وضوح 5.7K و نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه و 4K با نرخ ۱۰۰ فریم‌برثانیه را نیز ارائه می‌دهد.

دوربین Insta360 X4
دوربین Insta360 X4

از دیگر قابلیت‌های Insta360 X4 می‌توان به حالت تک‌لنز با وضوح 4K و نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه اشاره کرد؛ درحالی‌که نسل قبل در این حالت از وضوح 4K با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه پشتیبانی می‌کرد.

دوربین جدید از حالت صحنه‌آهسته با فناوری Bullet-Time بهره می‌برد و امکان ضبط تایم‌لپس با وضوح 11K را دارد. حالت Me Mode این دوربین امکان فیلم‌برداری با وضوح 4K و نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه یا 2.7K با نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه را ارائه می‌دهد و ویژگی MegaView نیز اکنون میدان دید گسترده‌تری دارد.

طبق اطلاعات وب‌سایت رسمی Insta360، دوربین X4 از باتری ۲٬۲۹۰ میلی‌ آمپرساعتی بهره می‌برد که درمقایسه‌با نسل قبلی تا ۶۷ درصد زمان ضبط بیشتر (۱۳۵ دقیقه) ارائه می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های X4 می‌توان به امکان کنترل با حرکات دست، انتقال داده‌ها با سرعت زیاد ازطریق USB 3.0، محافظ لنز جداشونده و استفاده از شیشه‌ی گوریلاگلس برای نمایشگر لمسی اشاره کرد.

قیمت دوربین جدید Insta360 X4 در آمریکا ۵۰۰ دلار است که به‌عنوان رقیبی برای دوربین گوپرو مدل هیرو ۴ با قیمت ۴۰۰ دلار فروخته می‌شود. قیمت دوربین اینستا ۳۶۰ مدل X3 به ۴۰۰ دلار می‌رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات