از کجا امریه سربازی بگیریم؟

امریه سربازی؛ خدمت بدون لباس نظامی و به دور از پادگان است و شما دوره سربازی را در سازمان و نهادهای دولتی یا حتی برخی شرکت‌ها پشت‌سر می‌گذارید. از مزیت امریه شدن این است که شما در دوره سربازی در یک شغل کسب تجربه می‌کنید و در کنارش کسب درآمد هم دارید. اما فراموش نکنید دو ماه دوره آموزشی را باید پشت‌سر بگذارید و بعد امریه سازمان، نهاد یا شرکت مدنظر شوید.

کاماپرس در این گزارش برخی سازمان‌ها و شرکت‌هایی که می‌توانید در آنها امریه شوید را معرفی می‌کند.

در رشته فنی و مهندسی امریه سربازی شوید

شرکت پرتو تک در استان و شهر اصفهان فعالیت می‌کند. این شرکت بیش از یک‌دهه در اجرای پروژه‌های بزرگ کسب تجربه کرده و حالا فرصتی فراهم کرده تا شما تجربیات خوبی در رشته‌های فنی و مهندسی کسب کنید. شرط امریه شدن در این شرکت عبارت است از؛ داشتن روحیه مسئولیت‌پذیری، داشتن انضباط و برنامه‌ریزی در انجام کارها، توانایی کار تیمی و ارتباط موثر با دیگران. البته اولویت با اشخاصی است که تجربه کار با PHP و برنامه‌نویسی تحت وب را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

در تیم سئو کسب تجربه کنید

جاب‌ویژن در تیم سئو و تولید محتوا به یک کارشناس خلاق نیاز دارد. فضای تیم جاب ویژن پویا و بسیار صمیمی است و داشتن روحیه کار تیمی و تعهد کاری برای‌شان بسیار مهم است. از مزایا و تسهیلات این استخدام باید به امریه سربازی، بیمه درمان تکمیلی، ساعت کاری منعطف، بسته‌ها و هدایای مناسبتی اشاره کرد. برای اینکه از این فرصت شغلی بهره ببرید باید 2 سال سابقه کار در گروه‌های مشابه داشته باشید و سطح زبان انگلیسی‌تان بالاتر از متوسط باشد. همچنین نرم‌افزار WordPress را در سطح متوسط بلد باشد.

راز آسمان پایتخت

استخدام مکانیک (تجهیزات ثابت و دوار)

گروه صنعتی هوایار به یک کارآموز مکانیک (تجهیزات ثابت و دوار) نیاز دارد. از مزایا و تسهیلات این استخدام باید به سرویس رفت و برگشت، امریه سربازی، بیمه درمان تکمیلی، کمک هزینه دوره آموزشی،  فضای استراحت و بسته‌ها و هدایای مناسبتی اشاره کرد. برای اینکه از این فرصت شغلی بهره ببرید باید مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک داشته باشید،  Ansys و Catia را در سطح متوسط بدانید، البته سطح زبان انگلیسی‌تان باید بالاتر از متوسط باشد.

امریه شدن در کشتی‌سازی چطور ممکن است؟

کشتی‌سازی صدرا نیازمند تکنسین تاسیسات است. از مزایا و تسهیلات این استخدام باید به سرویس رفت و برگشت، وام، پاداش، محل سکونت سازمانی، امریه سربازی، بن خرید ، صبحانه، بسته‌ها و هدایای مناسبتی اشاره کرد. برای اینکه از این فرصت شغلی بهره ببرید باید تحصیلات‌تان در یکی از این رشته‌های مورد نیاز یعنی کاردانی فنی، تکنسین، کارشناسی معماری و شهرسازی، مهندسی عمران، مهندسی راه‌آهن، مهندسی برق، مهندسی نفت و مهندسی انرژی باشد. ترجیحا اگر ساکن اهواز هستید این یک مزیت برای شماست. البته باید سطح زبان انگلیسی‌تان بالاتر از متوسط باشد.

امریه شدن در یک شرکت پتروشیمی؛ تجربه‌ای جدید

شرکت نیکا پلیمر ایرانیان نیازمند مهندس پتروشیمی است. از مزایا و تسهیلات این استخدام باید به سرویس رفت و برگشت، پاداش، امریه‌ سربازی، ساعت کاری منعطف،  ناهار، صبحانه و بسته‌ها و هدایای مناسبتی اشاره کرد. برای اینکه از این فرصت شغلی بهره ببرید باید 3 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه داشته باشید. تحصیلاتتان در رشته کارشناسی مهندسی شیمی / پلیمر باشد و ترجیحا ساکن آمل باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت‌های جاب‌‎ویژن و ای‌استخدام مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز